Nova godina samo što nije pokucala na vrata, što znači da mnogi već imaju cijeli popis novogodišnjih odluka - koje uglavnom propadnu već u prvom tjednu. Stručnjakinja za organizaciju Beck Wadworth (28), koja vodi tvrtku An Organised Life, podijelila je kako se ona priprema za nadolazeću godinu, što možete primijeniti i vi. Koje aspekte uzeti u obzir da biste izbjegli ponavljanje pogrešaka iz prošle godine i učinili da vam svaka sljedeća bude sve bolja?
Osobna, profesionalna i financijska kategorija
Prva stvar koju Beck radi kada donosi novogodišnje odluke presjek je svih događanja u godini na izmaku, i o tome obično promišlja u razdoblju od Božića do Nove godine. U prisjećanju joj pomaže odjeljak u dnevniku u kojemu na kraju svakog mjeseca bilježi najbolje iz njega, ali zapisuje i svoje ciljeve za sljedeći. "Do 1. siječnja ja već imam prilično jasnu sliku u glavi na što se želim fokusirati u sljedećoj godini", kaže. "Sve je u kategoriziranju. Svoje odluke dijelim u tri kategorije: osobnu, profesionalnu i financijsku."
Odredite svoje prioritete
U osobnu kategoriju Beck stavlja, recimo, vježbanje triput tjedno i održavanje zdrave ravnoteže između poslovnog i privatnog radeći to i to. U financijskoj kategoriji Beck je uvijek vrlo precizna. Tu ide sve ono što si želite priuštiti, poput putovanja u Francusku ili kredita za novi stan. "Svatko ima drugačije prioritete i zato je potrebno odrediti na što se želite fokusirati i onda se toga držati sljedećih 12 mjeseci", objašnjava. "Budite realni, ali se pogurujte!" Većini je, pak, najveći problem što već 2. siječnja prekrše barem jednu odluku i odmah izgube volju za daljnjim pridržavanjem. "Ja osobno sebi zadajem manje ciljeve svakog mjeseca, tako da bude lakše u konačnici. Kad ih postignete, nagradite se!", kaže Beck.
Najviše se ponosi svojim organizacijskim vještinama. "Večer prije pripremim što ću odjenuti tako što škicnem u svoj dnevnik da vidim što je na rasporedu toga dana, a onda pogledam vremensku prognozu. Zatim si napravim plan za sutra. Ujutro prvo pročitam sve što sam si zadala pa odlučujem o prioritetima - što je hitno, a što odgodivo. Važno je znati razliku između onoga što trebate i onoga što želite raditi", priča Beck. , koja si zatim postavi višestruke alarme za sve bitne obveze, piše Daily Mail.