Mit je da su spojevi zabavni i da ih žene vole. 'Uvjerena sam kako iza svega postoji zavjera kojoj je cilj stvaranje konstantnog priljeva novca u gospodarstvu. Naime, žene kupuju novu odjeću i šminku, a na muškarcima je da izabure skupi restoran za izlazak kako bi se platežno dokazali', kaže Winter.
Iskustvo prvog spoja je u svakom segmentu dosadno. Potreba da se dotjerate, sredite frizuru i šminku, dok se neprestano mučite pitanjem jeste li dovoljno dobri?
U pokušaju da jednom zauvijek prekine sve kritike, odlučila je izaći sa svakim muškarcem koji ju je pozvao van. Imala je 98 'prvih spojeva' u devet mjeseci. Riječ je bila o izlascima u tradicionalnom smislu te riječi. Dakle, zavođenje, a ne seks koji je u posljednje vrijeme u stvari najčešći povod da se izađe s određenom osobom.
'Na kraju ovog mog eksperimenta, evo šta sam naučila. Muškarci paradiraju sa svojim igračkama dok žene služe kao životinje koje paradiraju kako bi za nagradu bile prihvaćene', piše Winter.
Muškarci se hvale poznanstvima s poznatim osobama i imaju potrebu jasno isticati moć i položaj. Pričaju o svojim putovanjima, o autima po imenu proizvođača te opisuju svoje domove koji se nalaze na skupim lokacijama. Razbacuju se pred očima žena svojim igračkama u nadi da će one zagristi mamac. Međutim, oni sami nisu mamac. Mamac su njihove igračke.
'Izlasci u današnje vrijeme više podsjećaju na ekstremni sport. Žene u visokim štiklama mašu 'seks kartom' dok se međusobno gaze u stampedu za mušku pažnju', tvrdi Winter.
Ona još uvijek više voli 'starinski' način povezivanja odnosno kada baveći se svojim poslom naiđe na nekoga za koga se ispostavi da je poseban.
'Bez obzira jesam li izvela psa u šetnju ili treniram u teretani, želim da se to dogodi ondje gdje provodim vrijeme i živim život koji volim', pojasnila je Winter.