NEOČEKIVANI PRIORITETI: /

Samo par sati nakon vjenčanja, razočarani muž zatražio razvod

Image
Foto: Thinkstock, OcusFocus
22.5.2016.
9:17
Thinkstock, OcusFocus
VOYO logo

Mladoženja se navodno razbijesnio kada se par vratio u hotelsku sobu nakon vjenčanja u Džedi, a njegova je novopečena supruga odbila prestati slati SMS-ove i doći u krevet.

Član obitelji otkrio je kako je, nakon bračne ceremonije, mladoženja odveo mladu u hotel gdje su imali rezerviranu sobu. Ali čim su ušli u sobu, mlada "se nije mogla maknuti od mobitela". Mladoženja joj se navodno pokušao približiti i "biti intimniji s njom, ali se šokirao kada ga je žena potpuno ignorirala".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kada ju je upitao za razlog, odgovorila je kako je prezauzeta komuniciranjem sa svojim prijateljicama koje su joj preko mobitela čestitale na braku", rekao je izvor.

Važnije su joj prijateljice

"Mladoženja je zatražio da ostavi poruke za kasnije, ali ona je odbila i razljutila se".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kada ju je zatim upitao jesu li joj njene prijateljice važnije od njega, mlada je odgovorila potvrdno".

U svađi koja je uslijedila, mladoženja je navodno rekao ženi da se razvodi od nje i napustio hotel.

Image
NIŠTA VIŠE NIJE SVETO: /

Svaka deseta osoba radi OVO tokom seksa, a vi?

Image
NIŠTA VIŠE NIJE SVETO: /

Svaka deseta osoba radi OVO tokom seksa, a vi?

Rođak mladoženje rekao je kako je podnešen zahtjev za razvodom, a kada je sud uputio par na pokušaj mirenja, mladoženja je odbio oprostiti supruzi.

Saudijski pravni stručnjak upozorio je na brzo rastuću stopu razvoda među novovjenčanim parovima, koja je skočila za gotovo 50%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nerazumijevanja, razlike u mišljenjima i olaki pristup braku bez dubokog razumijevanja odgovornosti među glavnim su razlozima razvoda među mladim ljudima", izjavio je Ahmad al Mabi.

"Brakovi će sigurno propasti ako ne postoje robusni temelji povjerenja".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo