XB-1 Supersonic Demonstrator, nazvan 'Baby Boom', neće poletjeti prije kraja 2017., ali Boom je već predstavio prototip u zračnoj luci Centennial u Denveru.
XB-1 je 1:3 puta umanjena verzija putničkog modela koji bi trebao krenuti u punu proizvodnju do 2020. godine. Prototip ima samo prostor za pilota, dok bi komercijalna verzija mogla nositi i do 44 putnika.
Startap tvrdi kako će njegovi zrakoplovi moći putovati od New Yorka do Londona, što je let koji obično traje 7 sati, za samo 3.5 sata. Ili od LA do Sidneya, što je tipično 15-satni let, za 6 sati i 45 minuta.
Karte bi trebale biti "pristupačnih" 5.000 dolara (35.000 kuna) po sjedalu.
Motivacija – želja za bržim putovanjem
Blake Scholl, glavni izvršni direktor i osnivač Booma, tvrdi kako ga je na izgradnju nadzvučnog mlažnjaka motivirala želja za lakšim putovanjem preko velikih udaljenosti.
"Imam malu djecu, a njihov djed živi u Hong Kongu, koji je udaljen 18 sati leta", kaže Scholl. "vide ga jednom godišnje, i nikada neće biti bliski. To je zato što lete u osnovi istim ptničkim zrakoplovima koji su letjeli kada su moji roditelji bili mali."
Još od Concordea ne postoji komercijalni nadzvučni mlažnjak, a i sam Concorde je umirovljen još 2003., nakon 27 godina službe.
Brzina od 2.700 km/h
Boom tvrdi kako će njihov mlažnjak putovati brzinom od 2.2 maha (2.700 km/h), ili 10% brže od Concordea, i gotovo tri puta brže od prosječnog putničkog zrakoplova.
Karta u rukavu ovog startupa podrška je Virgin grupe, i njenog šefa Richarda Bransona. Virgin će u pomoći Boomu s istraživanjem i razvojem, a zauzvrat će dobiti mogućnost kupnje prvih 10 zrakoplova.
"Već dugo me zanimaju inovacije u zrakoplovstvu i razvoj brzih komercijalnih letova", izjavio je Branson. "Kako smo i samo inovatori u tom području, odluka Virgina da surađuje s Boomom bila je laka".