U zaključcima pregleda literature o zavođenju iz 2004., profesor David Dryden Henningsen sa Sveučilišta Sjeverni Illinois identificirao je i kategorizirao šest različitih motivacija za zavođenje, a posljednji je vrlo zanimljiv, piše Business Insider.
1. Seks: osobe pokušavaju odvesti nekoga u krevet. 2. Zabava: osobe tretiraju zavođenje kao sport. 3. Istraživanje: osobe pokušavaju vidjeti kako bi bilo da su u vezi. 4. Odnos: osobe pokušavaju povećati intimnost u vezi. 5. Ego: osobe si pokušavaju podići samopouzdanje. 6. Korist: osobe pokušavaju dobiti nešto od druge osobe.
Žene prave manipulatorice
Kada smo rekli 'zastrašujući' razlozi za zavođenje, mislili smo na zavođenje iz koristi. Ono se događa na radnom mjestu, ali i izvan njega, a glavne protagonistice su - žene.
U britanskoj studiji iz 1998. godine zaključeno je da žene zaposlene u ugostiteljstvu šefovi prisiljavaju da zavode goste kako bi se ponovno vratili i ostavljali bolje napojnice.
Prema studiji iz 1982. provedenoj na američkim studentima, otkriveno je da je 60 posto studentica i 41 posto studenata flertovalo s profesorima. Oko 75 posto studenata mislilo je da zavođenje može pomoći podići ocjenu studenticama, a 50 posto mislilo je da može pomoći muškim studentima.
U anketi koja je 2007. godine provedena na 500 poslovnih žena, 86 posto njih reklo je da bi "rado flertovale s muškim kolegama kako bi stvari bile po njihovu". Studija iz 2008. pokazala je da su žene koje flertuju u poslovnim pregovorima doživljene kao omiljenije, ali manje vjerodostojne, a studija iz 2005. godine otkrila je žene koje NE flertuju češće dobivaju promaknuća.
Bili iznenađeni ovim podacima ili ne, svakako su zanimljivi. Još je zanimljivije to što istraživanja o tome kako muškarci koriste flertovanje u poslu gotovo i ne postoje. Jedino što je zasad poznato o toj temi jest da su muškarci koji zavode na poslu manje zadovoljni svojim poslom.
Business Insider/Magazin.hr