Facebook kao poslovni alat – zašto ne? A zašto da?
Društvene mreže u poslovanju? Zašto ne? A zašto da? Saznajte upravo na nadolazećem sajmu http://www.webindustrija.com/2011/, 5. - 6. svibnja 2011. u Zagrebu, na panel raspravi o društvenim mrežama, gdje će stranu ZA predstavljati Davor Runje i Daniel Ackermann, a PROTIV Siniša Gavrilović i panelist iznenađenja. Ne propustite ovaj zanimljivi – ne dvoboj, već – četvoroboj!
Osim panel rasprave te mnogobrojnih edukativnih i zanimljivih predavanja ovaj središnji regionalni sajam internetske industrije okupit će ponuđače i kupce web usluga, te stvoriti priliku za buduće poslovne suradnje. Ulaznica za sajam je u potpunosti BESPLATNA, no važno je da na službenim stranicama sajma http://www.webindustrija.com/2011/reg jer bez toga ulazak na sajam neće biti moguć!
Drugog dana je Web::Edukacija pripremila dvije najprodavanije specijalističke radionice - http://www.webedukacija.com/web_business_radionica (koja će Vas naučiti pravilima poslovanja putem interneta), te http://www.webedukacija.com/news/70/odrzana-prva-drumara-specijal-29-11-10 (radionica namijenjena edukaciji o oglašavanju, marketingu i prodaji putem društvenih mreža Facebook i Twitter). A osim ovih edukacija uživo, Web::INDUSTRIJA je za svoje posjetitelje pripremila i povoljnije http://www.webindustrija.com/2011/program#webinari (web seminare). I to čak dva – Intenzivnu školu engleskog jezika, te Online školu osnova web dizajna. Požurite s prijavama za radionice i webinare kako ne biste propustili priliku - jer broj prijava je ograničen!
Do sada potvrđeni izlagači su poznata imena domaće internetske industrije – Kolektiva, Microsoft Hrvatska, Web Studio, Emporia, LogIT, Etarget, Trikoder, Udruga Hrvatskih nezavisnih izvoznika softvera - CISEx, Trenutak, Web-Hosting.hr, Metuzalem i drugi. Osim upoznavanja njihove ponude, svi naručitelji web stranica i drugih web usluga moći će pronaći najkvalitetnije ponuđače – uživo!
Predsajamske najave možete viđati praćenjem zlatnih medijskih pokrovitelja – Net.hr, Jutarnji.hr, business.hr, Privredni vjesnik, tportal.hr, Monitor.hr, rep.hr i VIDI, a nakon besplatne online registracije - Vama preostaje jedino da budete viđeni na sajmu Web::INDUSTRIJA 2011 – BeSeen u Zagrebu.