Iako je bojenje tunela naplaćivala dvostruko skuplje od konkurencije, tvrtka Skladgradnja ipak je dobila posao bojenja čak osam tunela na autocesti Rijeka - Zagreb, piše Večernji list.
arti-200911270650006Tvrtka braće Žužul naplaćivala je 65 kuna po kvadratnom metru tunela, dok je Brezovica-gradnja za isti posao tražila najviše 35 kuna. Skladgradnja je visoku cijenu pravdala kvalitetnijom bojom i navodnom većom količinom raznih dodatnih radova.
Mijat Stanić, čelnik Nezavisnog cestarskog sindikata koji je DORH-u kazneno prijavio skupo bojenje Svetog Roka i Male Kapele, rekao je za Večernjak kako su očito postojale intervencije nekog moćnog tko je sugerirao da se baš toj tvrtki dodijele ti poslovi.
Podsjetimo, Slaven Žužul uhićen je zajedno s još četiri osobe zbog sumnje da su prilikom bojanja tunela Sveti Rok i Mala Kapela oštetili državu za 22 milijuna kuna.
arti-200911290080006Prilikom pretresa stanova i ureda uhićenih policija je pronašla mnogo dokumenata koji bi mogli biti korisni u istrazi, a najzanimljivija je knjižica Slavena Žužula, jer se vjeruje da sadrži podatke koji bi mogli otkriti na koji je način Skladgradnja dobivala velike natječaje.
Prethodni članak:
arti-200912020486006