Naime, kako donosi Novi list, policija istražuje posao oko proširenja usjeka na autocesti Rijeka – Zagreb. Priča je počela krajem 2005. godine, kad je Jurica Prskalo postao predsjednik Uprave Autocesta Rijeka – Zagreb i dobio posao pripreme natječaja za gradnju punog profila od Kikovice do Stare Sušice. Tek kad je gradnja uvelike napredovala, odlučeno je da će se investirati u širenje, odnosno pomicanje usjeka od kolnika ceste na udaljenost od pet metara.
Za podizvoditelje je uzeta tvrtka Skladgradnja, koja se nije natjecala na natječaju, ali je uz blagoslov ARZ-a bila angažirana od nositelja ugovora na svakoj dionici, negdje od Viadukta, negdje od Konstruktora, negdje od Hidroelektre. Tako je Skladgradnja praktično na cijelom potezu od Stare Sušice do Grobnika širila usjeke i povećavala ih do udaljenosti od pet metara, otkriva Novi list.
Također, Skladgradnja nije stvarno izvodila te radove već je na tim poslovima angažirala svoje podizvođače, točnije tvrtku Euro Construct vlasnika Ive Žužula, koja, pak, nije imala službenu dozvolu ARZ-a za izvođenje radova.
Slučaj se komplicira kad se izađe na teren, jer usjeci na navedenoj dionici gotovo nigdje ne iznose pet metara. Prava širina je uglavnom od dva do četiri metra, a izuzetak su tri do četiri lokacije, gdje je golim okom vidljivo da usjeka gotovo i nema. Procjenjuje se da je cijeli posao vrijedio 8 milijuna eura: ako se pretpostavi da samo jedna trećina posla nije napravljena do kraja, nastala šteta iznosila bi gotovo tri milijuna eura, odnosno oko 20 milijuna kuna, piše Novi list.
Prethodni članci:
arti-200912020618006 arti-200912020486006 arti-200911270065006