Radnjama za otkup zlata i srebra u ovo je recesijsko vrijeme 'sjekira pala u med'. Upravo zbog dobrog poslovanja broj takvih radnja sve je veći, te je tako u kratkom vremenu već druga otvorena u Pazinu. Tako na glavnom trgu blještavim zlatnim natpisima oblijepljenim po staklenim površinama nametljivo iskače agresivni vizualni marketinški pristup upotpunjen neuvijenim natpisom na samoj radnji, kojim se građane poziva da kod njih mogu za novac zamijeniti zubno zlato i zlatne zube.
Također, nudi se i otkup klasičnog nakita i zlatnih predmeta, a kolika je zapravo zainteresiranost građana za prodaju vlastitih zlatnih zuba, provjerio je Glas Istre.
Doznali su da ljudi najčešće donose nakit, dakle, ogrlice, prstenje, posebice ako su polomljeni, ali i da o rasponu besparice u Hrvatskoj govori i podatak da se vrlo često 'trampe' i zlatni zubi, a posla ima napretek.
Pri tome su izlozi radnji za otkup zlata uglavnom u potpunosti oblijepljeni kako bi se klijentima osiguralo da diskretno prodaju svoje blago.
Vezani članci:
arti-201104190117006 arti-201104220142006