Zagrebački ZET je u svibnju nabavio četiri panoramska autobusa za devet milijuna kuna koji ne mogu na sve gradske ture koje u ZET-u sami nude jer su previsoki za zagrebačke nadvožnjake, piše danas Večernji list.
"Standardna zelena linija, koju panoramski autobusi voze od Kaptola, preko Maksimira i Budeka do Jaruna i natrag, jednim dijelom prolazi Savskom. Tamo, recimo, ti novi MAN-ovi autobusi ne mogu, baš kao što, recimo, ne mogu ni Miramarskom. Budući da mogu samo u određene dijelove grada, oni voze svoju posebnu liniju i ne mogu 'uskočiti' u standardnu zelenu ili pak crvenu, koja prometuje samim središtem grada", rekli su u ZET-u za Večernji list.
Dodaju da su četiri nova autobusa uglavnom parkirani na okretištu u Dubravi, što je logično jer ti autobusi voze od lipnja do rujna. Međutim, kako su rekli iz ZET-a na okretištu na istoku grada, ni u mjesecima kad rade nisu se baš navozili. Autobusi su predstavljeni uoči Dana grada, u svibnju ove godine, uz nazočnost gradonačelnika Milana Bandića koji je nahvalio nabavu autobusa.
Širenje turističke ponude
"Turistički panoramski autobusi koji su predstavljeni u svibnju nabavljeni su kako bi se turistička ponuda ZET-a i grada Zagreba proširila, a ujedno i podigla kvaliteta usluge koju nudimo dugi niz godina", objasnili su iz ZET-a i podsjetili na postojeće crvenu i zelenu liniju, na kojima turisti mogu razgledati uže središte grada te parkove poput Maksimira, Bundeka i Jaruna.
Dodali su da su panoramski autobusi "većih prijevoznih kapaciteta, što podrazumijeva i drukčije tehničke karakteristike vozila", a oni su "uključeni na potpuno novu, žutu liniju kojom je obuhvaćeno i šire gradsko područje. Dakako, karakteristike vozila usklađene su s prometno–tehničkim uvjetima cestovnih koridora kojima linije prolaze, a trase turističkih linija podložne su izmjenama", pojasnili su za Večernji list iz ZET-a te dodali da novi autobusi mogu voziti samo liniju koja obuhvaća Donji grad, Novi Zagreb, Mirogoj te Maksimir i Bundek.