NAORUŽAJTE SE STRPLJENJEM /

HŽ poslao važnu obavijest korisnicima: Zbog radova se mijenjaju vozni red i trase

Image
Foto: Robert Anic / Pixsell

Autobusi će prevozit putnike na relacijama od Glavnog kolodvora do Savskog Marofa, Harmice, Zaprešića, Klare, Velike Gorice i obratno. Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Glavni kolodvor – Savski Marof i obratno te se očekuju znatna kašnjenja pojedinih vlakova

18.8.2023.
15:27
Robert Anic / Pixsell
VOYO logo

Lijevi kolosijek pruge od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Glavnog kolodvora bit će zatvoren zbog obnove od nedjelje, 20. kolovoza do subote, 9. rujna, a na nekim će linijama vlakove zamijeniti autobusi, priopćili su u petak iz HŽ Infrastrukture.

Autobusi će prevozit putnike na relacijama od Glavnog kolodvora do Savskog Marofa, Harmice, Zaprešića, Klare, Velike Gorice i obratno. Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Glavni kolodvor – Savski Marof i obratno te se očekuju znatna kašnjenja pojedinih vlakova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na stajalištima Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused stajalište, Zaprešić Savska i Brdovec za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na desnom (sjevernom) kolosijeku.

Image
Samo strpljivo... /

HŽ obnavlja jednu od najprometnijih dionica, a zbog toga će zatvarati i ceste u Zagrebu: Evo gdje nas očekuju radovi

Image
Samo strpljivo... /

HŽ obnavlja jednu od najprometnijih dionica, a zbog toga će zatvarati i ceste u Zagrebu: Evo gdje nas očekuju radovi

Zbog radova povremeno će se zatvarati željezničko-cestovni prijelazi „Vodovodna“ i „Republike Austrije“ zbog čega će se promet usmjeravati na zaobilazne cestovne pravce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozit će autobusi

Također, tijekom nedjelje, 20. kolovoza, od 8 do 21 sat vlakovi koji voze prema Karlovcu i iz Karlovca vozit će pomoćnim prijevoznim putem: Glavni kolodvor – Borongaj – Žitnjak – Klara – Hrvatski Leskovac i obratno. 

Radovi se provode u sklopu projekta „Modernizacija dionice Kustošija – Zapadni kolodvor – Glavni kolodvor“, vrijednog 29,2 milijuna eura osiguranih iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a nakon njegova završetka vlakovi će spomenutom dionicom voziti brzinom do 120 km/h.

Radi se o dionici dugoj 3,5 kilometara, ujedno i jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj kojom na dan prođe oko 150 vlakova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo