Samo strpljivo... /

HŽ obnavlja jednu od najprometnijih dionica, a zbog toga će zatvarati i ceste u Zagrebu: Evo gdje nas očekuju radovi

Image
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u zagrebački Glavni kolodvor

19.7.2023.
6:41
Slavko Midzor/PIXSELL
VOYO logo

Novo ljeto, novi krkljanci za zagrebačkim ulicama. Ovoga puta, zbog radova na željezničkoj infrastrukturi koja 'siječe' Zagreb.

"U tijeku su radovi na Projektu „Modernizacija dionice Kustošija – Zagreb Zapadni kolodvor – Zagreb Glavni kolodvor“. Radovi se provode na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu dvaju međunarodnih koridora (RH1 i RH2) i kojom na dan prođe oko 150 vlakova. Pružna dionica duga 3,5 km iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz", pojašnjavaju u HŽ-u na naš upit o vrsti i tijeku radova.

Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor.

"Zbog radova na projektu uvode se posebne regulacije željezničkog prometa usklađene s dinamikom izvođenja radova, koje su planirane povremeno, sve do završetka radova, a što se očekuje sredinom 2024. godine", navode u HŽ-u dalje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom ljetnih mjeseci zbog radova u sklopu projekta doći će i do zatvaranja pojedinih cestovnih prometnica u gradu Zagrebu.

"Tijekom srpnja radovi će se izvoditi na cestovnom i pješačkom podvožnjaku „Selska“, podvožnjaku „Adžijina“, pješačkom pothodniku „Runjaninova“ te će biti zatvoren željezničko-cestovni prijelaz „Sokolska“. Tijekom kolovoza na podvožnjaku „Savska“, cestovnom podvožnjaku „Zagrebačka“ te tijekom kolovoza i rujna na željezničko-cestovnim prijelazima „Republike Austrije – Jagićeva“ i „Vodovodna“", kažu u HŽ-u.

Projekt vrijedan 29,2 milijuna eura

Radovi na obnovi pružne dionice Zagreb Glavni kolodvor – Zagreb Zapadni kolodvor obuhvaćaju:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • cjelovitu zamjenu elemenata gornjeg i donjeg pružnog ustroja, što uključuje radove na kolosijecima i zamjenu skretnica na području Zagreb Zapadnog kolodvora
  • obnovu i sanaciju mostova te izgradnju propusta
  • izgradnju uređenih površina za pristup putnika
  • radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima
  • obnovu željezničko-cestovnih prijelaza „Vodovodna“ i „Republike Austrije“
  • radove na sustavu kontaktne mreže.

Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Radove izvodi tvrtka Swietelsky d.o.o.

"Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti, povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu", zaključuju u HŽ-u.

POGLEDAJTE VIDEO Provjerili smo zašto HŽ-u treba pet dana da popravi prugu kod Velike Ludine

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
NOVE EPIZODE OD PONEDJELJKA DO ČETVRTKA
VOYO logo
Još iz rubrike