HRVATI (NI)SU FANATICI /

Za ulaznice bi igrali u tangama na glavnom trgu

Image

Hrvatski navijači gaje veliku ljubav prema nogometu i spremni su na različite poteze da bi iskazali tu ljubav, pokazalo je istraživanje kojeg je provela agencija za istraživanje tržišta Gfk.

30.5.2012.
13:39
VOYO logo

Istinska ljubav prema vrhunskom europskom nogometu za 42 posto Hrvata znači spremnost zaputiti se u Poljsku ili Ukrajinu koje su zajednički domaćini europskog nogometnog prvenstva bez ijednog novčića u džepu i tamo iskušati svoje sposobnosti snalaženja, a za njih 39 posto zapjevati hrvatsku himnu pred milijunskim gledateljstvom, bez obzira na glasovne mogućnosti i glazbeni talent.

Spremnost iskazati ljubav prema najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu istrčavanjem na teren za vrijeme utakmice – goli, zaogrnuti samo u hrvatsku zastavu, navelo je ipak samo 19% posto hrvatskih nogometnih fanova, dodaje Gfk.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje na temu što nogomet i EURO znače hrvatskim navijačima i na što bi sve bili spremni da budu u centru događanja agencija GfK je provela za potrebe proizvođača piva Carlsberg Croatia na uzorku od 200 muškaraca u dobi između 25 i 39 godina.

Image
Foto: PIXSELL

Da su Hrvati pravi nogometni entuzijasti i vjerni navijači potvrđuje i podatak da bi za besplatne karte i put u Poljsku ili Ukrajinu bez razmišljanja njih 42 posto bilo spremni obrijati glavu i obojiti je u hrvatske nacionalne boje, dok bi ih pak samo 15 posto bilo spremno u tangama odigrati utakmicu na središnjem gradskom trgu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko je hrvatskim navijačima važan dobar plasman naše reprezentacije na europskom prvenstvu pokazuje i podatak da bi se 60 posto ispitanika bilo spremno na neki način žrtvovati se za ulazak Hrvatske u EURO finale – mjesec dana biti na kruhu i vodi, odreći se tuširanja ili pak seksa.

Istraživanje je također pokazalo da za više od polovice Hrvata (67 posto) pravo EURO iskustvo predstavlja euforija navijanja za nacionalnu reprezentaciju u dobrom društvu i odličnoj atmosferi, bilo u omiljenom kafiću ili kod kuće. Užitak u komentiranju, analizi utakmica i procjeni rezultata nalazi njih 22 posto, dok je samo 11 kao vrhunsko EURO iskustvo navelo putovanje na neku od utakmica što je vjerojatno i posljedica gospodarskih prilika.

Image
Foto: PIXSELL

Zanimljivo je da su Hrvati zainteresirani za proces priprema za EURO pa je više od polovice ispitanika, njih 54 posto, reklo da bi rado bili dio tima koji priprema ovo prvenstvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo