put do pozicija /

Za tri tjedna Hrvatska će birati svoje gradonačelnike i lokalne predstavnike. Evo tko se istaknuo s kampanjama, a tko je potpuno promašio

Odavno kandidati zbrajaju kilometre u kampanji i traže svoj put do političkih pozicija

25.4.2021.
23:00
VOYO logo

Za točno tri tjedna Hrvatska će birati svoje gradonačelnike i lokalne predstavnike. Odavno kandidati zbrajaju kilometre u kampanji i traže svoj put do političkih pozicija. Neki više, neki manje uspješno i kreativno. Tko se naročito istaknuo, a tko je potpuno promašio?

''Bok, ja sam kandidat za gradonačelnika Zagreba i ja ću smanjiti broj gradskih pročelnika na manje od 20''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Damira Gregoret i Adrian de Vrgna /

Za mjesec i pol su lokalni izbori: RTL Danas analizirao kandidate na Banovini te u Dubrovniku i Vukovaru

Image
Damira Gregoret i Adrian de Vrgna /

Za mjesec i pol su lokalni izbori: RTL Danas analizirao kandidate na Banovini te u Dubrovniku i Vukovaru

Jednima iznimno duhovit, drugima skandalozan, spot psihijatra Hermana Vukušića jedan od rijetkih koji je u ovoj kampanji izazvao kakvu takvu reakciju. Jer, kampanja za lokalne izbore je, smatraju i analitičari i građani - podbacila.

''Kao i manje-više sve prethodne. To znači anemične, nekreativne, loše targetiraju svoju ciljnu skupinu'', smatra Kamilo Antolović, stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišno komuniciranje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Nisam uopće obratila pažnju na plakate. Moran priznati da ih nisam baš puno uočila'', rekla je Dijana Krvavac iz Splita.

''Za ove izbore - ne. Nijedna osoba mi se ne dopada'', kazao je Danijel Babel iz Osijeka.

U Slavoniji većina misli slično.

''Posebno neki slogan da je to nešto što bi ljudi prepoznali kao nešto bitno da oni šalju neku poruku koja je važna ljudima'', rekao je Josip Varga iz Osijeka.

U Dalmaciji se jedan kandidat, ali, sitno, istaknuo. Vice Mihanović koji je nakon prvog promašaja s plakatima na drugima za sebe napisao da se ne razumi u svemir, ali se razumi u Split.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Prosjek, ništa specijalno, ali mi se svidjela ideja ovog Mihanovića iz HDZ-a onaj renault. Ono je za mene super ideja'', kazao je Rudi Milat iz Splita.

Mnogi Riječani tvrde - plakati ih ne mogu kupiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ja imam neki svoj stav i nikakvi neki marketinški trikovi kod mene neće proći'', smatra Adrijano Stipanov.

A kako će proći kandidati u Zagrebu? Ako je suditi po uspješnosti njihovih slogana i komunikacije općenito- ne najbolje. Jedan od njih je mirni čovjek Zagreba - Joško Klisović.

''U trenutku kad Zagreb ima toliko puno problema potrebna je velika energija, velika ideja, veliki napor, snažni timovi i ja mislim da je ta mirnoća antiteza koja mislim da neće dati rezultat'', rekao je Antolović.

Tu je i odvažna i svoja Jelena Pavičić Vukičević.

''Biti svoja ne znači ništa. Svatko od nas je u biti svoj, nije tuđi'', kazao je Antolović.

I onaj koji za sada najbolje stoji u anketama, a tvrdi Zagreb je naš - Tomislav Tomašević.

''On sad, na neki način, ubire plodove prethodne aktivnosti i komunikacije i percepcije koju je stekao do sada'', rekao je sudski vještak Antolović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A evo što sami kažu o svojim protukandidatima.

''Ne gledam njihove plakate'', rekao je Filipović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Čini mi se da prevladava jedna plava zagrebačka boja, to me posebno veseli, a s druge strane dopustite mi reći da sam do sada kandidirala se samo ja'', kazala je Pavičić Vukičević.

''Uočio sam da plakati mog protukandidata čiji je lajt motive Bitno je su nekako plagijat ili inspiracija one naše kampanje iz 2013.godine kada smo išli sa sloganom Što vam je bitno. Dakle, čini se da se HDZ nalazi danas tamo gdje se SDP nalazio 2013.'', rekao je Klisović.

U borbi za glasove neki ne prezaju ni od ružnijih riječi poput onih na plakatu Nezavisne liste Stipe Petrine. Tko je osjetio bilo glasača i čija je kampanja upalila najbolje će pokazati glasovi građana. 

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike