Inače, poddionica Buševec-Lekenik dugačka je 11,2 kilometra, te je na njoj izgrađeno 20 objekata, od toga dva mosta, jedan prolaz za životinje, jedan vijadukt, jedan ekodukt (prijelaz za životinje), jedan putni prolaz, šest putnih prijelaza i osam propusta.
Tu je i čvor Lekenik s pripadajućim nadvožnjakom, cestarinski prolaz Lekenik i projektom planirani prateći uslužni objekt Pešćenica.
Ukupno je za poddionicu Buševec-Lekenik izdvojeno 700 milijuna kuna (bez PDV-a).
Završetkom ove dionice u prometu će biti 22 km od ukupno 48,1 km autoceste A11 Zagreb – Sisak, pišu 24 sata.
Inače, izgradnja autoceste, koja će povezivati Sisak i Veliku Goricu sa Zagrebom i aerodromom Pleso započela je 5. travnja 2006. godine.
Kako će od otvorenja radova, koje su pratile i brojna politička prepucavanja i otezanje zbog zahtjeva lokalnog stanovništva, do konačnog dovršetka autoceste proći možda i više od 10 godina, ovo će zasigurno biti jedan od najsporije provedenih infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj. https://twitter.com/VladaRH/status/590751431268917248