Tijekom predstavljanja ostvarenih turističkih rezultata u ličko-senjskoj i Karlovačkoj županiji, direktor hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić, poručio je kako su ostvareni rezultati u turizmu, posljedica ne samo otvaranja granica prema inozemstvu u svibnju, već i povoljne epidemiološke situacije te marketinških i informativnih kampanja fokusiranih na najvažnija inozemna tržišta.
"S obzirom na okolnosti iznimno smo zadovoljni ljetnim dijelom turističke godine gdje samo u kolovozu zabilježili 67 posto turističkog prometa u odnosu na prošlogodišnji kolovoz. Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan. Paralelno smo u pripremi plana za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija", poručio je za N1 Staničić, dodavši kako Hrvatsku očekuju još dva mjeseca turističkog prometa, ako se budemo pridržavali epidemioloških mjera i ako situacija u zemlji bude povoljna.
Staničić je iskoristio priliku da, uz saznanja o turističkim rezultatima Ličko-senjske (u kolovozu 67 posto lanjskog rezultata, ukupno 54 posto u odnosu na 2019.) te Karlovačke županije (30 posto lanjskih rezultata, porast broja domaćih gostiju za 30 posto), predstavi i buduće aktivnosti. Između ostalog, one uključuju usvajanje novih pravilnika i podzakonskih akata kojima se nastoji dodatno regulirati i unaprijediti turističke procese. Tako je riječi bilo o Pravilniku o nedovoljno razvijenim područjima te o Pravilniku o udruženim turističkim zajednicama, ali i o sustavu turističkih zajednica s naglaskom na njegov daljni razvoj te zadaće i uloge turističkih zajednica u okviru novog zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma.