Amerikanci zadovoljni viđenim /

Turističke agencije u SAD-u Hrvatsku proglasile trećim najperspektivnijim novim tržištem u svijetu

Sve što se događalo u Zagrebu upijali su predstavnici 23 najveća američka turoperatora. Inače, samo lani u metropoli je bilo više od 50 tisuća Amerikanaca, a jasno se vidi da će ih biti još više

13.5.2016.
19:00
VOYO logo

"Kamo te vodi uspinjača?" - samo je dio onoga što je u kratkom posjetu Zagrebu moglo vidjeti i doznati 46-ero predstavnika američkih turoperatora.

Za svoj godišnji sastanak izvan zemlje, članovi Udruženja američkih turističkih agencija odabrali su upravo Hrvatsku. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ljepota i jednostavnost ove zemlje oduševljavaju. Svaki grad ima svoj šarm. Ljudi su ljubazni, a hrana odlična", kazala je turistička agentica Carol Dompulos.

Nakon što su posjetili Dubrovnik, došli su se uvjeriti i u ljepote glavnog grada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Već imamo ture po Dalmaciji, ali sada smo došli vidjeti možemo li ih organizirati i u unutrašnjosti", dodaje turistički agent John Stecnic.

Zagrebačka turistička zajednica napravila je pak sve da američkoj delegaciji pokaže sve ljepote metropole i objasni im pozadinu turističkih atrakcija poput Kamenitih vrata jer iz SAD-a dolazi sve više turista.

"Prošle godine smo imali oko 115 tisuća noćenja i preko 50 tisuća dolazaka gostiju iz SAD-a. I ono što je još važnije da je uzlazni trend izrazito izražen", poručuje  voditelj Kongresnog ureda TZ Grada Zagreba Zlatan Muftić.

Amerikanci su viđenim zadovoljni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ostala sam iznenađena raznovrsnošću arhitekture, ljudi", kazala je turistička agentica Marie Stecnic.

"Ovo je bolje i od Dubrovnika", dodaje Dompulos.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Američki gosti obići će i Istru.

"Ovo odredište ima sve elemente da postane veliko na tržištu SAD-a. Volimo povijest, kulturu i sigurne destinacije, a ovdje imate sve te elemente. Uz to, ljudi jako dobro govore engleski", smatra Terry L. Dale, predsjednik udruženja turoperatora SAD-a.

Turističke agencije u SAD-u Hrvatsku su proglasile trećim najperspektivnijim novim tržištem u cijelom svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo