od cijena će vam se zavrtjeti u glavi /

Svima je nedostajao miris benzina u zraku: ovo su najskuplji auti prodani na Auto Showu

Očito je svima nedostajao miris benzina u zraku jer je Auto Show proteklih dana obišlo oko 150.000 posjetitelja

11.4.2016.
22:30
VOYO logo

Zagreb Auto Show, koji je svoja vrata na Zagrebačkom Velesajmu otvorio i jučer zatvorio nakon dugih osam godina, izgleda da je bio pun pogodak kako za organizatora, tako i za posjetitelje.

Očito je svima nedostajao miris benzina u zraku jer je Auto Show proteklih dana obišlo oko 150.000 posjetitelja!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istodobno je došlo i do oporavka  tržišta novih automobila u Hrvatskoj. Prema podacima HGK, prošle godine je prodano 80.000 vozila nažalost i dalje najviše polovnih (oko 45 tisuća), ali raste broj i novoprodanih, ali on je još daleko od 88.000 koliko se novih automobila prodalo pretkrizne 2008. 

Za najskuplje modele kao da nikad nema krize. Tako je na autoshowu bez problema prodan Bentley Bentayga - koji košta 270 000 eura, dakle kao recimo tri stana u Zagrebu. I to nije prodan samo jedan, nego četiri komada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sljedeći najskuplji prodani model je LamborGhini Huracan, za 240 000 Eura.

Pa se treći najskuplji, BMW M3, za 125 000 eura čini prilično jeftin. 

Prodan je jedan Concept-S Mate Rimca, koji je bio najskuplji na ovogodišnjem Auto Showu.

Mercedes je do nedjelje prodao 40 vozila, a od toga i jednu S-klasu. Popularni Genscher je prodan za 1,064.000 kuna, piše Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ford je prodao Mustang, BMW i niz automobila, pa čak i sportske BMW M3 i Mini JCW te X6.

Toyota je u petak prodala sve aute sa štanda. Dobro poslovanje odradili su i Mitsubishi, Peugeot, Citroën te Škoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kupce su pronašli i Lamborghini, Porsche, Mini John Cooper Works te razni modeli Suzukija. Prodan je i BMW od 932.000 kuna, piše 24 sata.

U RTL Direktu Zorana Šprajca gostovao je Igor Stažić, doajen Automobilističkog novinarstva u Hrvata g Igor Stažić, sada glavni urednik Auto Starta, koji je prokomentirao zašto smo na Auto Show morali čekati punih osam godina te je li presjek svjetske autoindustrije znak da i naše tržište polako izlazi iz krize.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo