SRAMOTNI ISPAD OSJEČKOG TRGOVCA: /

Vrijeđao i psovao dječaka jer je igračku platio sitnišem koji je mjesecima štedio

Image

'U trgovini nije bilo drugih kupaca i dječak nije smetao nikome dok je brojio novac.

17.3.2021.
13:01
VOYO logo

U jednoj je trgovini u središtu Osijeka dječak, koji je u pratnji majke došao kupiti igračku za koju je mjesecima štedio novac, doživio neočekivanu neugodnost. Naime, trgovac ga je vrijeđao i psovao jer mu je došao s previše sitnog novca.

"Njegova ušteđevina bila je džeparac u novčanicama manjih apoena i kovanicama. Roditelji ga na taj način uče vrijednosti mukotrpnog rada i štednje da bi ostvario ono što želi. On je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedio za ono što želi kupiti. Međutim, odnos prema djetetu i roditelju u trgovini bio je neprihvatljiv", ispričala je za Glas Slavonije prijateljica dječakovih roditelja.

'Prodavač ih nije čak ni pozdravio'

Kazala je kako je prodavač, vidjevši da dijete plaća gotovinom s puno sitniša, počeo psovati i iščuđavati se, i to samo zato jer je djetetu trebalo malo više vremena da izbroji novac nego što je nestrpljivi prodavač mogao podnijeti.

"U trgovini nije bilo drugih kupaca i dječak nije smetao nikome dok je brojio novac. Štoviše, on je potrošio velik iznos novca u toj trgovini, a trgovac ga je izvrijeđao psujući mu. Majka i dijete zahvalili su trgovcu i ispričali se zbog vremena koje su mu uzeli, no trgovac njima nije zahvalio na kupnji. Čak ih nije ni pozdravio na izlasku. Čudan odnos poduzetnika prema kupcu u vrijeme pandemijom narušene ekonomije", kazala je prijateljica dječakovih roditelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
BRAVO, MAJSTORE! /

Plakat ćete od smijeha kad vidite kako je ovaj lik platio kaznu za parking

Image
BRAVO, MAJSTORE! /

Plakat ćete od smijeha kad vidite kako je ovaj lik platio kaznu za parking

'Svaki apoen jednako je vrijedan kao sredstvo plaćanja'

U osječkom Centru za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP) zgroženi su ovakvom poslovnom praksom. Ističu kako je svaki apoen hrvatskog novca jednako vrijedan kao sredstvo plaćanja, a ovakve za kupce ponižavajuće situacije smatraju odrazom loše poslovne politike.

"Trgovac nije imao nikakav razlog dječakov novac ne prihvatiti ili prihvatiti ga na tako neprimjeren način. Riječ je o lošoj poslovnoj praksi, koja u konačnici može imati štetan učinak na poslovanje tvrtke. To kako se trgovac ponaša u izravnom kontaktu s kupcima ogledalo je svake trgovačke tvrtke", kazala je za Glas Slavonije Tanja Popović Filipović iz CEIP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo