Predsjednički izbori su okončani, zbrajaju se politički dobici i gubici, a povremeno netko zaviri i u financijska izvješća predsjedničkih kandidata. U izvješću nezavisnog kandidata Miroslava Škore tako je uočen nesklad između podatka objavljenog u njegovom Financijskom izvještaju o financiranju izborne promidžbene kampanje za razdoblje od 30. srpnja 2019. do 21. siječnja 2020. godine te podatka objavljenog na njegovoj službenoj Facebook stranici.
Nesklad između podataka
Naime, u Financijskom izvještaju, u stavci 2.1.3.2. navodi se da za oglašavanje na društvenim mrežama Škoro nije potrošio niti kunu.
S druge strane, na Škorinoj službenoj Facebook stranici stoji podatak da je spomenuta stranica potrošila 10.727 eura (oko 79.750 kuna) "na oglase povezane s društvenim pitanjima, izborima ili politikom".
Škorin glasnogovornik Mate Mijić kazao je za tportal kako se vjerojatno radi o tome kako su fakture za oglašavanje na Facebooku i Instagramu stavljene pod "računalne usluge" te stavku "ostale nespomenute usluge". Mijić je tportalu kazao i kako se želi konzultirati s njihovom knjigovođom, ali ga nije mogao dobiti.
U stavci "računalne usluge", naveden je trošak od 9.308 kuna, a u stavci "ostale nespomenute usluge", trošak od 361.567 kuna
Prema Financijskom izvještaju o financiranju izborne promidžbene kampanje, ukupan trošak Škorine kampanje iznosio je 3.118.911,27 kuna. On sam je u kampanju uložio 2,15 milijuna kuna, a usto mu je donirano 604.206,15 kuna, što ukupno iznosi 2.754.206,15 kuna. Na koncu je ostao u minusu od 364.705,12 kuna. Kao nezavisni kandidat, Škoro je u prvom krugu predsjedničkih izbora dobio 465.703 glasa, odnosno 24,45 posto te nije uspio ući u drugi krug.