S RADOM POČEO POZIVNI CENTAR ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU ONKOLOŠKIH PACIJENATA: /

Bit će dostupan 24 sata na dan

Image
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Pozivni centar bit će dostupan za kontaktiranje 24 sata dnevno, na način da će radnim danom od 8 do 16 sati na zaprimljene pozive odgovarati direktno osobe u pozivnom centru

13.11.2020.
9:51
Luka Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

U petak je s radom počeo Pozivni centar za osiguranje zdravstvene zaštite onkoloških pacijenata u bolnicama za vrijeme pandemije koronavirusa, izvijestilo je Ministarstvo zdravstva.

Ističu da svaki pacijent zaslužuje najbolju moguću zdravstvenu skrb, bez obzira na okolnosti, a pandemija koronavirusa nije iznimka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zato je Ministarstvo zdravstva donijelo odluku o uspostavi i radu Pozivnog centra za osiguranje zdravstvene zaštite onkoloških pacijenata u bolnicama za vrijeme pandemije koronavirusa, koji je počeo s radom jutros.

Broj Pozivnog centra je: 01 460 76 99.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pozivni centar bit će dostupan za kontaktiranje 24 sata dnevno, na način da će radnim danom od 8 do 16 sati na zaprimljene pozive odgovarati direktno osobe u pozivnom centru. Pozivi zaprimljeni izvan tog vremena tonski će se snimati, evidentirati i na njih povratno odgovarati u najkraćem mogućem roku.

Osobe zadužene za rad u Pozivnom centru za onkološke bolesnike će na temelju zaprimljenog poziva kontaktirati koordinatore u bolničkim zdravstvenim ustanovama i Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje (HZZO), zadužene za osiguranje potrebne zdravstvene zaštite onkološkim pacijentima.

Sustav mora funkcionirati

Osim osiguravanja zdravstvene zaštite onkološkim pacijentima, Pozivni centar će na isti način osigurati zdravstvenu zaštitu pacijentima koji su imali dodijeljen termin za zdravstvenu uslugu ili bolničko liječenje u Kliničkoj bolnici Dubrava, koja je postala Covid-19 centar za smještaj oboljelih.

"Suočavamo se s jednom od najvećih globalnih pandemija, kakvu svijet ne pamti gotovo jedno stoljeće. No, to nas ne oslobađa odgovornosti za uspješno funkcioniranje zdravstvenog sustava, na svim razinama. Upravo iz tog razloga odlučili smo uspostaviti Pozivni centar koji će biti prijeko potrebna poveznica pacijenata s koordinatorima u bolnicama i HZZO-u. Ponosni smo što smo uspjeli u vrlo kratkom roku mobilizirati naše volontere, zaposlenike, studente medicine i učiniti sve tehničke pripreme kako bi svaki pacijent imao zdravstvenu skrb koju zaslužuje", rekao je ministar Vili Beroš.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo