Svibanj je donio fantastične rezultate! Naime, s više od 1,920.000 stvarnih korisnika i dosegom do gotovo 67% svih korisnika interneta u Hrvatskoj, RTL je postao drugi najveći digitalni izdavač u zemlji. Stranice RTL-ovih portala prikazane su izvanrednih 162 milijuna puta, a korisnici su portale posjetili 35,5 milijuna puta.
Razlog za slavlje imaju i pojedinačni portali iz RTL-ova digitalnog portfelja jer su gotovo svi ostvarili rast korisnika. Posebno se ističe Net.hr, kojemu se broj stvarnih korisnika u samo mjesec dana povećao za 100.000 (samo Net.hr, bez Super1), te ih sada sada broji više od 1,530.000, što je najbolji rezultat u povijesti postojanja navedena portala. Značajna povećanja bilježe i RTL-ov news portal Vijesti.hr, koji je u svibnju posjetilo rekordnih 900.000 korisnika, te RTL.hr, kojemu se broj korisnika povećao za 50.000 u odnosu na prošli mjesec.
"Kombinacija odličnih rezultata naših tradicionalnih operacija te povijesni doseg novoakviziranog portala net.hr u svibnju je potvrdila relevantnost RTL-ove digitalne strategije. Ona uključuje distribuciju najkvalitetnijih sadržaja na svim digitalnim platformama te povećanje dosega prema svim ciljnim skupinama. Kao trenutno drugi najveći izdavač na hrvatskom tržištu, nastavit ćemo graditi najrelevantnji digitalni portfelj kako za naše cijenjene posjetitelje, tako i za naše partnere oglašivače", izjavio je Guillaume Antoine Rabhi, direktor digitalnog i poslovnog razvoja u RTL Hrvatska.
U svibnju je Net.hr postao dio RTL-ove obitelji
RTL Hrvatska početkom je godine započela proces preuzimanja portala Net.hr od Telegram Media Grupe, koji je finaliziran u svibnju. "Net.hr će se savršeno uklopiti u strategiju sustavnog rasta korisnika naših digitalnih kanala. Sinergija televizijskog poslovanja i digitalnog portfelja, omogućit će da svakodnevno zabavljamo, informiramo i aktiviramo gledatelje i korisnike na vrhunski način", izjavio je svojevremeno Henning Tewes, bivši predsjednik Uprave RTL Hrvatska.
Ivan Gale, direktor prodaje u RTL Hrvatska, izjavio je: "Ulaganje u digitalne platforme dovelo je do snažnog rasta RTL-a posljednjih godina te nas je pozicioniralo kao lidera na tehnološkom području, dodatno osnažilo kao lidera u video sadržaju kroz RTL Play, a s akvizicijom Net.hr-a te s brojem posjeta postali smo digitalna kuća broj 2 na tržištu. U kombinaciji s televizijom, najefikasniji smo i nezaobilazan medij za plasiranje kampanja."
Nijedan od ovih rezultata ne bi bio moguć bez vas, naših vjernih čitatelja! Zahvaljujemo vam što nas pratite i inspirirate, a mi ćemo vas nastaviti svakodnevno informirati i zabavljati te donositi nova razvojna rješenja kako bi vaše korisničko iskustvo bilo još bolje.
Izvor: gemiusAudience, svibanj 2019.