PRO PR KONFERENCIJA: /

Brojni stručnjaci otkrit će nam kako izgleda digitalna strategija današnjice

Image

Komunikacijske strategije - izazov u digitalnom dobu

28.1.2020.
12:19
VOYO logo

Iz godine u godinu povećavaju se budžeti koji se usmjeravaju na područje digitalne komunikacije u svim oblicima. Digitalna strategija nezamisliva je bez stručnjaka na području odnosa s javnošću. Raskol generacija menadžmenta i brzih promjena u komunikacijskim procesima otvaraju niz pitanja, percepcija znanja i kompetencija. O ovim temama biti će riječi na predstojećoj, 18. PRO PR konferenciji koja će prema zadnjim dopunama programa ugostiti i g. Kazunoria Azeyanagija, čiji je komunikacijski projekt nagrađen od strane IPRA-e (International Public Relations Association), a programsku novinu predstavlja i promocija knjige g. Maxima Behara „The Global PR Revolution: How Thought Leaders Succed in the Transformed World of PR“, jednog od globalno priznatih komunikacijskih stručnjaka koji je nedavno svoju knjigu promovirao i u Londonu.

Sudionike očekuju: 23 predavanja, četiri radionice i jedan panel. Ova konferencija tematski je fokusirana na odnose s javnošću. Organizator, agencija Apriori World očekuje kao i prethodnih godina do 220 sudionika na tri konferencijska dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo