Najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac po jedanaesti put predstavit će i nagraditi najbolje kreativce digitalne industrije.
Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija cijele regije.
Njihovo znanje i iskustvo igraju veliku ulogu u odabiru najboljih radova u ukupno 15 kategorija.
Ovogodišnji predsjednik medijskog žirija je Miran Pavić, direktor Telegram Media Grupe i član Izvršnog odbora Hrvatske udruge digitalnih izdavača, dok je predsjednica advertising žirija Maja Grbović, voditeljica službe za medije u Mercator-S.
U advertising žiriju su Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Mario Frančešević (SeekandHit), Nebojša Grbačić (Cvoke), Sara Grepo (Bruketa&Žinić&Grey), Marko Lokas (SHAPE 404), Ana Marija Malić (Degordian), Marko Mikeš (Httpool Hrvatska), Zorin Radovančević (Escape), Ivan Russo (A1), Barbara Sabo (Human), Maja Kecerin Šplajt (Real Media) i Jurica Vuković (EUROART93).
Svi predstavnici medijskog žirija su iz Hrvatske udruge digitalih izvođača (HUDI), a oni su Mia Biberović (Netokracija), Ante Franotović (24sata), Silvija Gerc (Novi list), Stipe Grubišić (Hanza Media), Mirela Hegediš (Tportal), Matej Lončarić (RTL Hrvatska) te Ivan Pleše (Index).
"Iz perspektive digitalnog izdavača, prošlogodišnji SoMo Borac napravio je izuzetan iskorak dodavanjem medijskog dijela nagrada. Na hrvatskom digitalnom prostoru rade se vrlo solidni projekti i proizvodi. Uvjeren sam kako će se ove godine ponovno prijaviti rekordan broj medijskih radova, a SoMo Borac potvrditi kao vodeća regionalna nagrada za digitalno tržište", izjavio je Miran Pavić, predsjednik ovogodišnjeg medijskog žirija.
“Prošlogodišnji SoMo Borac s ponosom je oborio rekord u broju prijavljenih radova, a ove godine očekujem još veći uzlet kreativnosti i inovacija u digitalnoj industriji. SoMo Borac 2023. nudi širok spektar mogućnosti za prijavu radova te je istinski game-changer koji ostavlja dubok i dugotrajan utjecaj na razvoj digitalne industrije u našoj regiji. Ovo nije samo događaj koji slavi najbolje digitalne kampanje i projekte, već i platforma koja potiče kreativnost, povezivanje profesionalaca i pruža inspiraciju za buduće projekte. Kroz dodjelu nagrada ističemo najbolje među nama i izdvajamo izvanredne brendove, agencije i kampanje koje nas inspiriraju”, izjavila je predsjednica ovogodišnjeg advertising žirija, Maja Grbović.
Cijeli advertising žiri dostupan je OVDJE, a predstavnike medijskog žirija potražite na OVDJE.
Sve novosti oko dodjele najvažnije digitalne nagrade u regiji možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.