Predsjednica Republike Hrvatske, Kolinda Grabar Kitarović, nema ništa protiv da koprivnička Podravka jedan svoj novi proizvod nazove Čokolinda. To je, inače, podrugljiv nadimak koji je predsjednici Republike prišiven u javnosti nakon što se u prosincu 2016. godine našla usred skandala s čokoladicama Mony tvrtke Pionir iz Subotice.
Te su čokoladice bile u paketićima koje je predsjednica tada, skupa sa svojim fotografijama, podijelila djeci u Dubrovniku.
Posprdni nadimak postaje brend?
Aktualna predsjednica i predsjednička kandidatkinja HDZ-a gostovala je jučer u Hrvatskom domu u Križevcima gdje je, među ostalim, kazala kako je menadžerima Podravke dala suglasnost da jedan svoj proizvod nazovu – Čokolinda, piše Danica.hr.
"Sigurna sam da bi se taj proizvod dobro prodavao i na domaćim i stranim tržištima. Meni se mogu smijati koliko žele, ali važno je da nam država i gospodarstvo rastu", objasnila je predsjednica.
Kazala je kako se u stanci predizbornih skupova u Bjelovaru, Virju, Koprivnici i Križevcima sastala i družila s predsjednikom uprave Podravke Marinom Pucarom. Tada mu je očito dala pristanak da njezin posprdni nadimak pretvori u brend novog slatkiša.