Vratimo dobar vid u fokus /

Povodom Svjetskog dana vida napravimo korak prema dobrom vidu djeteta

Image
Foto: PROMO

Važnost dobrog vida svakog čovjeka u svim prilikama, svakoj životnoj dobi, socijalnim skupinama od iznimne je važnosti, što se posebno ističe tijekom listopada, kada se obilježava Svjetski dan vida, a ove je godine 10.10.2019.

9.10.2019.
13:22
PROMO
VOYO logo

Čak 2,5 milijarde ljudi na svijetu nema ispravnu korekciju vida! To govori u prilog tome da živimo s ograničenim vidnim poljem i otežavajućom percepcijom svijeta, stoga postoji kontinuirana potreba za poticanjem javnosti na razmišljanje o važnosti očiju i dobrog vida. To je ujedno i glavna misija Essilora, vodećeg svjetskog proizvođača naočalnih leća, koji je na tom području aktivan tijekom cijele godine, zajedno sa svojim partnerima optikama i Veleučilištem Velika Gorica, smjer optometristi,  uz poseban  naglasak na Svjetski dan vida.

Miopija ili kratkovidnost globalni je problem

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osvještavanje o važnosti dobrog vida Essilorova je životna misija, a ovogodišnji fokus je na djeci. Miopija, poznatija kao kratkovidnost, jedan je od najraširenijih problema s vidom, pogotovo kod djece. To je rastući problem u svijetu o čemu nam govori i podatak da je danas čak oko 42% stanovnika Amerike u dobi između 12 i 54 godine kratkovidno, što je alarmantno u usporedbi s podacima  40 godina ranije kada je 25% stanovnika bolovalo od miopije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Briga za dobar vid počinje od najranije dobi djeteta!

Essilor Hrvatska podržava globalnu kampanju s fokusom na djecu i na lokalnoj razini. U suradnji s Košarkaškim Klubom Vučići provodi se kampanja jednostavne provjere oštrine vida djeci, što je bitan prvi preventivni korak prema pravom dijagnostičkom okulističkom pregledu i pravovremenoj reakciji na korekciju vida. Kroz ovu suradnju je obuhvaćeno 400 školske djece iz 16 osnovnih škola. Polaznici K.K. Vučići obilježit će Svjetski dan vida uz prijateljske košarkaške utakmice, u dobrom sportskom duhu i pratnju Essilora, a pridružit će im se i poznati košarkaši  Nikola Vujčić i Mario Stojić. Glavna misija ove suradnje je osvještavanje djece i roditelja o važnosti dobrog vida i pravovremenoj reakciji na dijagnosticirane probleme.

Image
Foto: PROMO

Provjerite vid djetetu!

Loš vid utječe na djetetove obaveze, školske i izvanškolske, na samopouzdanje i društveni život. Svakodnevno, bezbroj djece s naporom obavlja dnevne zadatke samo zato što nemaju korigiran vid. Izuzetno je bitno da čim se problem uoči, dijete odvedete na pregled kod stručne osobe kako bi se utvrdila dijagnoza i na vrijeme odreagiralo s odgovarajućim rješenjem. Proaktivni djelovanjem vraćamo djeci život u fokus.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PROMO

Provjerite besplatno oštrinu vida u označenim partner optikama

I ove je godine, već tradicijski pokrenuta i nacionalna kampanja besplatne provjere vida građanima diljem Hrvatske. Provjere će se vršiti u velikom broju optika tijekom listopada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Redovite provjere  prvi su korak u prevenciji zdravog vida, stoga brinite o svojim očima i redovito ih provjeravajte. #PutVisionFirst

www.essilor.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo