sve je bilo krcato /

Poslije rekordnog srpnja u turizmu, stigli podaci i za kolovoz, Lorencin: 'Rekordima se možemo nadati i dalje!

Posljednjih godina turizam je jedina gospodarska aktivnost koja konstantno raste. To pokazuje stalan rast broja dolazaka turista kao i broja noćenja

6.9.2015.
18:56
VOYO logo

Poslije rekordnog srpnja - stigli su i podaci i za kolovoz. O njima smo razgovarali s ministrom turizma Darkom Lorencinom.

Ministre, prošle godine je zarada od turizma premašila 7 milijarda eura, vi ste najavljivali osam, može li i tu biti pozitivnih iznenađenja?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radi se o ukupnom prihodu koji je ostvaren od stranih turista. Lani je bio nešto malo manji od 7 i pol milijardi eura. Mi to pratimo po metodologiji Hrvatske narodne banke - kada je u prvom kvartalu ove godine porast bio gotovo 14 posto. Veliki pomak će biti zbog noćenja koja po svim fazama i lokacijama su u porastu.

Zagreb, a i Split ove i posljednjih godiona su veliki turistički hit, bilježe rekorde, u čemu je tajna? Mogu li ih i kako slijediti i drugi gradovi?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tajna tih gradova su na svjetskoj razini je to što su to 'city break' destinacije, ali to nije dovoljno jer su obe destinacije puno napravili da se preustroje i da postanu atraktivnije.

Mogu li se uopće sljedeće sezone rušiti ovi rekordi i kako to mislite učiniti? Je li to vrhunac?

Hrvatska ima sve predispozicije imati turističku sezonu, rekordima se možemo nadati i dalje.

Plaže... Hoteli... Privatan smještaj... Sve je ove godine bilo krcato stoga ne čudi najnoviji podatak ministarstva turizma - sve do jedne destinacije na Jadranu bilježe rast noćenja i dolazaka turista u kolovozu.

Rovinj, Poreč, Medulin, Umag - Istra i njene top destinacije tradicionalno ostvaruju najviše brojke - ali, rastu i Dubrovnik, Zadar, Split!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posljednjih godina turizam je jedina gospodarska aktivnost koja konstantno raste.
To pokazuje stalan rast broja dolazaka turista kao i broja noćenja. A rekordni srpanj i kolovoz jasan su znak da će i 2015-e - strelica nastaviti uzlaznom putanjom.

No, za hrvatski turizam izuzetno je  važno da nisu hit samo jadranske plaže. Gradovi Zagreb i Split ponovo rastu - metropola u kolovozu nevjerojatnih 17 posto više noćenja, cvit mediterana i županija 9,5 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Turisti vole Jadran, i Jadran voli njih. A posebno ih voli državni proračun - prošle godine donjeli su mu više od sedam miliardi eura prihoda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo