Prva i najstarija linija pomoći u Hrvatskoj - Plavi telefon izvijestio je u utorak da se u sklopu crowdfunding kampanje, čiji je cilj prikupiti 120.000 kuna za nastavak rada, osiguravaju sredstva za rad Linije pomoći, savjetovališta Otvorena vrata i ostalih projekta.
Djeluje od 1991.
Plavi telefon je linija pomoći namijenjena djeci, mladima i odraslima, a djeluje od 2. rujna 1991.
"Do danas primljeno je više od 125.000 poziva i spašeno na desetke života uz pomoć više od 600 volontera koji su bili dostupni svima čak 65 tisuća radnih sati", istaknuto je u priopćenju te upozoreno da Plavom telefonu prijeti gašenje zbog nedostatka financijskih sredstva.
Dodaje se kako je njihove usluge potpuno besplatno koristilo više od 14.000 djece, i više od 3000 roditelja.
U priopćenju stoji da je, zbog povećanoga broja poziva i izvanrednih okolnosti, pandemije virusa COVID-19 i potresa u Zagrebu, radno vrijeme Linije produženo na sedam dana u tjednu, od 9 do 20 sati, a u planu je i implementacija online sučelja putem kojega će se korisnici moći javljati i putem SMS-a i WhatsApp-a.
"Početkom prvoga tromjesečja zaprijetilo nam je gašenje. No uz pomoć donacija i volontera nastavili smo dalje. Pribavljanje financijske podrške za funkcioniranje postaje sve je teže osigurati unatoč dugogodišnjoj prisutnosti i prepoznatljivosti Plavog telefona na nacionalnoj razini", stoji u priopćenju gdje se ističe kako im je potrebno 120.000 kuna, tj. 20.000 kuna mjesečno da nastave poslovanje.
Za spas Plavog telefona donirati se može putem https://cinipravustvar.hr/izazov/pomozimo-da-plavom-telefonu-ne-odzvoni/25958.