Na 40 metara iznad Stonskog kanala tridesetak radnika dovršava armaturu.
"Trenutno se izvodi betonska kolnička ploča na mostu Ston koja se planira dovršiti u prosincu", kaže Karlo Tomić, gradilišni inženjer, Avax. Duljine 485 metara Most Ston spaja dva tunela Supavu i Polakovicu, u kojima je betonaža pri samom kraju.
"I, zapravo, završetkom ta tri objekta onda bi i ovaj posljednji dio bio spreman za puštanje u promet", kaže Davor Perić, nadzorni inženjer Hrvatskih cesta. A kada će to sve biti gotovo ovisi o vremenskim prilikama.
"Tijekom ljeta imamo visoke temperature koje utječu na samu betonažu kolničke ploče, a naravno zimi i u jesenskim mjesecima postoji veliki utjecaj vjetra", pojašnjava Karlo Tomić.
Sedam i pol kilometara ceste od Prapratnog do Zaton Dola posljednji je dio velikog projekta Cestovne povezanosti s Južnom Dalmacijom. Najveću pozornosti i dalje plijeni Pelješki mosti.
Željana i Ivica iz Splita komentiraju projekt: "I više od očekivanog. Stvarno super priroda taj spoj arhitekture i mislim da je sve OK, vidjet ćemo što će biti u budućnosti."
Kolt iz Češke također govori: "Prije jednu godinu gledali smo kako dovršavaju most pa smo ga ove godine morali doći pogledati."
Karlo iz Slanog kaže: "Ja mislim da je i dalje atrakcija vidim puno ljudi slikava snima."
Njime se do sada provozalo više od 850 tisuća automobila, a gotovo svaki je prošao kroz Ston u kojem je turistička sezona još traje.
"Dosta naših sumještana kažu da bi bilo bolje da na kraju promet ide kroz Ston zbog upravo jako tih recimo slučajnih posjetitelja koji prođu kako bi skratili put, a zapravo kad dođu ovdje iznenade se vide zidine vide solanu, žele se zadržat", kaže Sanja Hladilo Bubalo iz Turističke zajednice Ston.
Kako za sada izgleda posla će imati do kraja godine jer datum otvaranja obilaznice i dalje nije poznat - već samo da će biti početkom 2023. godine.