VELIKI USPJEH /

Ovaj graf pokazuje koliko je Baby Lasagna zaintrigirao svijet. Donio nam je reklamu koja nije koštala ni centa

Image
Foto: Google Trends/Emica Elvedji/PIXSELL

Na finalnu večer, kada su krenuli rezultati glasanja - sve je eskaliralo. Svi su guglali o našem predstavniku

14.5.2024.
13:49
Google Trends/Emica Elvedji/PIXSELL
VOYO logo

Tjedan dana prošlo je od prve polufinalne večeri Eurosonga na kojoj je nastupao i hrvatski predstavnik Baby Lasagna. Da, prije točno sedam dana publika je napokon i uživo čula Marka Purišića i njegov hit 'Rim Tim Tagi Dim' i krenulo je.

U te tri minute, koliko pjesma na Eurosongu i smije trajati, stalo je puno toga, a Hrvatska i sam Baby Lasagna postali su svjetski hit. Četiri dana kasnije, na pozornicu u Malmöu ponovno se popeo cijeli Lasagnin tim, a Google je 'poludio'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Provjerili smo kako su se 'Baby Lasagna', 'Rim Tim Tagi Dim' i 'Marko Purišić' pretraživali na internetu u posljednjih tjedan dana prema Google Trendsu.

"Google Trends govori nam što ljudi pretražuju odnosno što ih zanima u stvarnom vremenu. Ti podaci mogu se koristiti za mjerenje interesa pretraživanja za određenu temu, na određenom mjestu i u određeno vrijeme. Raspon brojeva od 0 do 100 zapravo govori koliko je neki pojam bio popularan", objašnjava nam SEO specijalist, Mateo Arlov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nagli porast dogodio se u utorak navečer kada je održano polufinale te odmah jutro nakon. O Lasagni se i dalje pričalo, a onda je na finalnu večer, kada su krenuli rezultati glasanja - sve eskaliralo. Svi su guglali o našem predstavniku.

Image
Foto: Google Trends

Popularnost pojma 'Baby Lasagna' u Hrvatskoj

Image
Foto: Google Trends

Popularnost pojma 'Baby Lasagna' u svijetu

'Baby Lasagna' se osim u cijeloj Hrvatskoj te zemljama regije, pretraživao najviše i u Litvi, Grčkoj i Švicarskoj.

A ovako je izgledao prošli tjedan kada bi se u Google upisao 'Rim Tim Tagi Dim'. Osim nas i naših susjeda, najviše se ovaj pojam pretraživao u Sjevernoj Makedoniji, Finskoj, Švedskoj…

Image
Foto: Google Trends

Popularnost pojma 'Rim Tim Tagi Dim' u Hrvatskoj

Image
Foto: Google Trends

Popularnost pojma 'Rim Tim Tagi Dim' u svijetu

Što se tiče pravog imena našeg predstavnika, pojam 'Marko Purišić' osim na samu finalnu večer, guglalo se i dan nakon, tijekom nedjeljnog poslijepodneva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Google Trends

Popularnost pojma 'Marko Purišić' u Hrvatskoj

Image
Foto: Google Trends

Popularnost pojma 'Marko Purišić' u svijetu

Za kraj, malo smo se zaigrali s Google Trends i usporedili Baby Lasagnu, Luku Modrića i sam pojam Eurosong. Naime, u tjednu kada se odvijao Eurosong, Modrić je u utorak s Real Madridom igrao polufinale Lige prvaka, a u subotu utakmicu u španjolskom prvenstvu na kojoj je i asistirao. Ovako se to guglalo:

Image
Foto: Google Trends

Usporedba popularnosti 'Baby Lasagne', 'Luke Modrića' i 'Eurosonga'

Eurosong iduće godine nećemo gledati u Zagrebu, ali Baby Lasagna ovime je ostvario neprocjenjivu vrijednost. Hrvatskoj je donio reklamu koja nije koštala ni centa, a sebe, ne sumnjamo, progurao samo prema naprijed!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Iako nije pobijedio, Baby Lasagna slušaniji je od Taylor Swift, a njegova pjesma je u top pet viralnih hitova

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo