Pjesma "Danza Kuduro", koju su otpjevali Don Omar i Lucenzo, već je na početku emitiranja serije "Avenida Brasil" bila lansirana na prvo mjesto radijskih ljestvica najslušanijih skladbi, da bi prošlog ljeta pjesma postala poznata u cijelom svijetu.
Koliko je bila popularna, dokazuje činjenica da se pjesma mjesecima nije skidala s Billboardove ljestvice 50 najslušanijih latino-američkih pjesama te je, osim u Južnoj Americi, bila nositelj radijskih ljestvica i u Australiji, SAD-u i Europi (Italiji, Austriji, Nizozemskoj, Švedskoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Španjolskoj, Rumunjskoj i Bosni i Hercegovini), a njezin videospot na Youtubeu dosad je pogledalo preko 447 milijuna ljudi.
ŠTO JOŠ MORATE ZNATI O SERIJI 'AVENIDA BRASIL':
- Iako ima sve što prava telenovela mora imati: lijepu ženu koja se vraća u rodni kraj osvetiti zloj maćehi, ljubavne trokute, intrige, opsesiju i tajanstveno ubojstvo, serija „Avenida Brasil“ u rekordnom je vremenu postala i više od samog televizijskog projekta. Zahvaljujući velikom budžetu od otprilike 45 milijuna dolara i nevjerojatnoj priči o nižem i srednjem sloju građana (a ne o bogatašima kao što je bio slučaj s posljednjim projektom „A Favorita“) u kojoj se pronašla polovica Brazilaca, autor i scenarist serije João Emanuel Carneiro preko noći je postao jedan od najutjecajnijih osoba, a serija događaj koji je promijenio razmišljanja mnogih Brazilaca.
- Televizijski kanal Globo TV ni jedne sekunde nije dvojio treba li ili ne prikazivati seriju „Avenida Brasil“. Čak štoviše, odmah je prepoznao potencijal tog projekta uspoređujući ga s velikim filmskim hitom „City of God“ iz 2002.. Tijekom sedam mjeseci emitiranja serije Globo TV je samo od reklama zaradio preko milijardu dolara, a za nekoliko sekundi reklamnog prostora serije borili su se svjetski brendovi poput Procter & Gamblea, Pampersa, Kie, Volkswagena i Forda, a koji su plaćali i do 400 tisuća dolara za 30 sekundi reklamnog prostora.
- Serija "Avenida Brasil" postala je hit među brazilskim gledateljima već od prve epizode. Mnoge je scena u kojoj maćeha fizički i psihički zlostavlja djevojčicu toliko šokirala da su ostavljali komentare na svojim Tweeter i Facebook profilima. Broj tvitera rapidno je rastao s novim epizodama, a posljednja je epizoda doslovno srušila internet u Brazilu.
- Malena glumica Mel Maia jednim je novinama priznala da joj je Adriana Esteves pomogla već pri prvoj zajedničkoj sceni jer je se djevojčica itekako uplašila. „Bilo me strah glumiti s Adrianom. Jako sam se uplašila kada smo prvi put stale pred kameru kako bi snimile prvu zajedničku scenu. Uistinu je izgledala kao zla vještica iz priče o čarobnjaku iz Oza“, rekla je Maia.