Hrvatska poslovna utrke od 2019. godine dio je međunarodne B2Run obitelji! Time je, osim što se upisala na globalnu trkačku mapu svijeta, utrka dobila i novi vizualni koncept, a promijenjen je i sam naziv utrke u „HT B2Run“. Poslovnjaci iz Zagreba, Osijeka, Rijeke i Splita tako će iduće godine trčati pod istim nazivom kao i više od 250 000 sudionika iz jedanaest svjetskih država. Podsjetimo se kako je do sada, u protekle četiri godine, ovu utrku u četiri hrvatska grada – Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Splitu – trčalo, točnije istrčalo, više od 20 000 trkača iz oko osam stotina hrvatskih, što domaćih što stranih kompanija.
Uz već postojeće kategorije u kojima se sudionci tijekom utrke natječu, poput na primjer Najbržeg malog, srednjeg ili velikog poduzeća ili NajFIT tima ili najKreaTIM-a, u novoj sezoni je HT B2Run obogaćen i novima poput kategorija Najbržeg obrta, Najbrže udruge ili kluba, Najbrže državne institucije ili Najbrže medijske kuće ili pak nagrade za Najmotiviraniji tim.
„HT B2Run u idućoj godini donosi brojne zanimljivosti s ciljem da budemo još VEĆI, da trčimo još BRŽE te da zdravlje naših trkača kao i poslovni rezultati kompanije u kojima rade i za koje trče budu još BOLJI! Otvaramo priliku i za nove trkače u novim kategorijama poput Obrta i Udruga odnosno Klubova, a odlučili smo uz sportske sposobnosti od iduće godine uz kreativnost nagraditi i motivaciju. Naime, pored kategorije Najkreativnijeg tima gdje ocjenjujemo najkreativniji slogan i opremu trkaćeg tima, uvodimo i nagradu za Najmotiviraniji tim kojom nagrađujemo tim koji je na cilj stigao posljednji ali je utrku istrčao do kraja. Smatramo kako je upravo ova nagrada za Najmotiviraniji tim ono što našu utrku razlikuje od svih drugih jer kod nas je važno sudjelovati, zabaviti se, pokrenuti se nakon dana provedenog u uredu, a ne nužno pobijediti na način da ste utrku istrčali najbrže“, izjavio je Jurica Barać, organizator HT B2Run utrke u Hrvatskoj.
U protekle četiri godine, HT B2Run utrka pozicionirala se kao ključno rekreativno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce. Ovo jedinstveno događanje kroz spoj sporta i neformalnog druženja pokazalo se kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika kako bi lakše svladavali privatne i poslovne izazove. HT B2Run staza duga je svega 5 kilometara stoga je lako zaključiti kako u fokusu ovog sportsko-poslovnog događaja nije samo sport već i zabava, druženje, team building i drugi aspekti važni za poslovne uspjehe.
Hrvatski Telekom od samog početka glavni je partner utrke koja od ove sezone nosi i novo ime - HT B2Run.
„HT B2Run najveće je poslovno sportsko događanje u Hrvatskoj, a slijedeće godine vjerujem i najbrojnija utrka. Doslovno smo podigli poslovnu zajednicu na noge i pružili jedinstveno okruženje u kojem zaposlenici trče zajedno sa svojim članovima Uprava. To potvrđuje i broj trkača u HT-u koji se u tri godine utrostručio, čime smo značajno ojačali međuljudske odnose i timski duh unutar kompanije“ izjavila je Nina Išek Međugorac, direktorica odjela za Korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.
HT B2Run trčat će se u Splitu 25. travnja, u Rijeci 23. svibnja, u Osijeku 13. lipnja te završno u Zagrebu 3. listopada 2019..
Prijave za utrku otvorene su na stranici www.b2run.hr.