U hrvatskim medijima ovih se dana pojavilo puno svjedočanstava ljudi koji su ranije rezervirali smještaj na Jadranu da bi im nekoliko tjedana, ili čak dana prije polska, taj smještaj bio naprasno otkazan.
Kao razlog navodi se veća zarada iznajmljivača koji su ranije određivali nižu cijenu jer nisu znali kakva će biti ovogodišnja koronasezona, a sada, kada se na Jadranu traži krevet više, otkazuju već rezervirani smještaj i love više cijene.
"Dan prije polaska na odmor nam je iznajmljivač otkazao smještaj! Znači, dno dna! Telefonom nam je javio da, kao, ima problema s kanalizacijom i da zbog toga mora zatvoriti nekoliko soba. Nismo ni na trenutak povjerovali u tu priču", ispričala je Zagrepčanka Maja Večernjem listu.
"Već smo čuli za slične slučajeve. Iz Zagreba smo prema Visu, inače, krenuli ranije, jer smo planirali provesti dan u Splitu, gdje smo također već imali rezervirano i plaćeno jedno noćenje. Na poslu je već sve bilo dogovoreno, uzeli smo slobodne dane, organizirali za djecu baka-servis i nije bila situacija da u zadnji tren mijenjamo planove. Rado putujemo motorom, što zbog djece nije česta prilika i nismo htjeli propustiti odlazak na Vis, gdje još nismo bili", dodaje dalje Maja.
"Rekli smo čovjeku da mi svejedno dolazimo pa neka on vidi što će. Iskreno, računali smo s tim da ćemo morati potražiti neki drugi smještaj kad stignemo na Vis", zaključuje Maja koja je još 13. srpnja rezervirala tri noćenja s doručkom na Visu za 2700 kuna, a na more se zaputila u srijedu prijepodne.
No, Maja je svoju priču podijelila i na Facebooku pa se dogodio obrat. Javio joj se domaćin "s problematičnom kanalizacijom" i rekao da ipak ima sobu za njih.
"Nazvao nas je i rekao da je ipak našao sobu za nas. Samo da nas ne može primiti u 14 sati, kakav je bio prethodni dogovor, nego da dođemo u 17 sati. Tako ćemo i napraviti, samo sad čekamo da vidimo je li to neka špajza ili normalan smještaj. Probleme s kanalizacijom više nije spominjao…", zaključila je Maja.