Normalizacija cjelokupnog reda letenja omogućena je otvaranjem najvećeg dijela europskog zračnog prostora te cijelog hrvatskog zračnog prostora.
Putnici se upozoravaju i mole za razumijevanje zbog mogućih kašnjenja u polasku i dolasku, koja će biti uzrokovana koordiniranim akcijama u sustavu civilnog zračnog prometa (kontrole letenja, zračne luke i avioprijevoznici) oko ponovnog uspostavljanja redovitog zračnog prometa nad Europom.
U srijedu se nastavlja djelomična normalizacija planiranog reda letenja Croatia Airlinesa. Poslije šestodnevnog prekida zrakoplovi opet lete u Frankfurt, München, Amsterdam i Zürich, a poslijepodne i u London.
Najaktualniji podaci o promjenama u redu letenja i dalje se mogu saznati na internetskim stranicama www.croatiaairlines.com, kao i u kontakt-centru Croatia Airlinesa na telefon (01) 66 76 555, stoji u priopćenju Službe za odnos s javnošću CA.
Većina europskih zračnih luka, uključujući mnoge u Velikoj Britaniji i Njemačkoj, otvorena je za promet u srijedu ujutro, gotovo tjedan dana nakon što se zbog oblaka vulkanskog pepela s Islanda zračni promet u Europi našao u gotovo potpunom zastoju.
Do utorka navečer tri četvrtine europskog neba otvorene su za promet, a u srijedu prijepodne letovi su obnovljeni gotovo u cijelosti.
British Airways je priopćio da će s Heathrowa i Gatwicka tijekom srijede početi s dugim i prekooceanskim letovima, iako će trebati neko vrijeme da se vrati punom rasporedu letenja.
Većina ograničenja podignuta je i u Njemačkoj, a zatvorene su ostale samo neke manje zračne luke. Otvorena je i luka u Kopenhagenu, najveća u nordijskim zemljama. Finska je također otvorila svoj zračni prostor, a uskoro se očekuje otvaranje i onog iznad južne Švedske.
Islandski meteorološki zavod objavio je u srijedu da vulkan ispod glečera Eyjafjallajokulla izbacuje znatno manje količine dima i pepela nego posljednjih dana, a smjer vjetra je takav da oblak putuje prema sjeveru.
Azijske zračne kompanije, koje su također pretrpjele velike gubitke, u srijedu su počele ponovno letjeti prema Europi. (H)
Prethodni članak:
arti-201004200301006