JESTE LI IZNENAĐENI? /

Ocijenili zaposlenici: Ovo su najbolji poslodavci u Hrvatskoj

Image
Foto: Moj posao

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika upitnik je koji se sastoji od 78 ključnih tvrdnji iz devet područja zadovoljstva zaposlenika

6.12.2018.
13:14
Moj posao
VOYO logo

Na svečanoj dodjeli nagrada 'Najbolji poslodavac', u sklopu konferencije Udruge U4HR i Lidera: 'Employee Engagement & Retention – Privuci i zadrži' MojPosao dodijelio je nagrade poslodavcima koji su ostvarili najviše ocjene u Istraživanju zadovoljstva zaposlenika.

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika portal MojPosao provodi već 12 godina. Riječ je o anonimnom istraživanju koje se provodi među zaposlenicima tvrtki koje sudjeluju u istraživanju, s ciljem utvrđivanja u kojim je tvrtkama trenutno najbolje raditi u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtke koje ostvare najbolji rezultat proglašavaju se Najboljim poslodavcima.

Najbolji poslodavci su Rimac automobili, DHL i Mediatoolkit

Najbolji poslodavci u 2018. u kategoriji velikih tvrtki su:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • Rimac automobili
  • dm-drogerie markt
  • Deichmann

U kategoriji srednji tvrtki najbolji poslodavci su:

  • DHL
  • Infinum
  • Nova Rent a car

Najbolji poslodavci u kategoriji malih tvrtki za 2018. godinu su:

  • Mediatoolkit
  • Integracija od-do
  • Syskit

Posvećenost poslu, izazovnost radnih zadataka i međuljudski odnosi dobili najviše ocjene ispitanika

Ove godine u istraživanju zadovoljstva zaposlenika sudjelovalo je 86 tvrtki (44% malih, 42% srednjih i 14% velikih), a istraživanje je provedeno na 6.700 zaposlenika (53% muškaraca i 47% žena), ponajviše u tvrtkama iz IT sektora, proizvodnje, usluga i trgovine.

Ukupna ocjena svih tvrtki koje su ove godine sudjelovale u istraživanju je 3,135 (od mogućih 4).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispitanici su najbolje ocjene dali u kategorijama: Posvećenost poslu, Izazovnost radnih zadataka te Međuljudski odnosi, dok su najlošije ocijenjene kategorije Uključenost u donošenje odluka i Organizacija rada.

Istraživanjem se mjeri i angažiranost zaposlenika, odnosno njihova motivacija da dodatno doprinose razvoju i rastu tvrtke u kojoj rade. Ovogodišnji rezultati pokazuju da je angažirano 24% zaposlenika, dok njih 68% nije angažirano. Nemotivirano je 8% zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O Istraživanju zadovoljstva zaposlenika

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika upitnik je koji se sastoji od 78 ključnih tvrdnji iz devet područja zadovoljstva zaposlenika. To su: Izazovnost radnih zadataka, Lojalnost zaposlenika, Organizacija rada, Radni uvjeti, Posvećenost poslu, Osobni rast i razvoj, Uključenost u donošenje odluka, Međuljudski odnosi i Komunikacija u tvrtki.

Kroz posljednje četiri kategorije mjeri se angažiranost zaposlenika, koja se prikazuje kao postotak angažiranih, neangažiranih te nemotiviranih zaposlenika.


Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo