Na predstojeće Dane komunikacija Algebra šalje dva jaka predavačka tima. Toni Milun, najpopularniji profesor matematike (ne samo u Hrvatskoj već i u susjednim zemljama) i Joško Lokas, producent i autor kvizova te tvorac i kreator "Toni Milun“ lige, pokušat će odgovoriti na neka od ključnih pitanja obrazovnog sustava. Danas je izuzetno lako ući u svijet znanja – sadržaj je dostupan svima, lako se dijeli i još lakše pamti. Znači li to da su svi problemi s učenjem riješeni? Može li učenje postati igra i mogu li influenceri novog doba biti oni koji najviše znaju? Pridružite se Toniju i Jošku na predavanju "Novi svijet je…", u subotu 30. ožujka s početkom u 11.30 sati u "Loungeu" hotela Lone i saznajte iz prve ruke!
Stručnjaci za digitalni marketing i digitalno poslovanje općenito, Vanja Šebek, inače voditelj studija digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra, predavač i Google Certified Trainer i Claudio Kramarić, student diplomskog studija digitalnog marketinga, alumni preddiplomskog studija digitalnog marketinga i vlasnik WOW Junkie web shop-a govorit će u petak o ponašanju prosječnog korisnika u digitalnom svijetu na predavanju intrigantnog naslova "eGlup i eGluplji".
Kakva je budućnost?
Istraživanja su, naime, pokazala da je ponašanje prosječnog korisnika u prostoru i vremenu ispod prosječno. Prilagodba svijeta oko nas preselila se iz prirode i okruženja u digitalni svijet s ciljem prilagoditi ga prosječnom ispod prosječnom korisniku. Kuda to vodi? Kakva je budućnost? Koliko godina će proći do trenutka kada se nećemo moći koncentrirati na prometne znakove i usporediti cijenu dva proizvoda? Koliko smo daleko da postanemo dvojac iz naslova ovog predavanja saznat će oni koji navrate na Vanjin i Claudiov session.
Algebra provodi nekoliko studijskih programa za one koji žele detaljnije istražiti ove, ali i brojne druge teme. Primjerice, preddiplomski i diplomski studiji digitalnog marketinga jedini su ove vrste na širem području, dok je nakon nedavnog preuzimanja Visoke škole Agora sada i znatno obnovljen preddiplomski i diplomski program namijenjen kreativnim direktorima, client service direktorima, art direktorima, graf dizajnerima… – radi se, dakako, o studiju dizajna.
Posjetitelji Dana komunikacija koji razmišljaju o nastavku obrazovanja kroz neku vrstu MBA studija mogli bi, pak, biti zainteresirani za Algebrin MBA program e-Leadershipa, specifičan, između ostaloga, i po tome što većinu predavanja drže američki predavači s ugledne poslovne škole Kelley School of Business, Sveučilišta u Indiani. Na Algebrin MBA program upisuju se najčešće kandidati koji su već došli do određenog stupnja u razvoju karijere i treba im čvrsta podloga za nastavak rada na uglavnom menadžerskim pozicijama. Studenti dolaze i iz menadžerskog i iz tehnološkog svijeta – jedni traže više poslovnih vještina i vještina vođenja, a drugi žele naučiti kako nove tehnološke modele primijeniti u praksi.
Novi programi
Za one, pak, koji se u ovom trenutku zbog vremenskih ograničenja ne mogu odlučiti za punu verziju studija, Algebra nudi i druge programe. Mini MBA namijenjen je onima koji već rade u menadžerskim ulogama ili pokazuju potencijal da bi u njima mogli raditi. Kroz izbor znanja s modula samog MBA programa, Mini MBA predstavlja ključna znanja s dvogodišnjeg MBA programa, s naglaskom na vještine koje su nužne za suvremeno poslovanje – poput vještina vođenja, digitalne transformacije, inovacija i kreativnosti.
Među cjeloživotnim obrazovnim programa koje nudi Algebra također se nalaze brojni koji će zanimati sudionike Dana komunikacija: specijalist internetskog oglašavanja i specijalist web dizajna nude aktualna znanja s ovih dvaju područja u sklopu programa u trajanju od 170 sati, a redovni programi Digitalne garaže, koje Algebra provodi u suradnji s Googleom, predstavljaju idealan početak za one koji ulaze u svijet digitalnog marketinga i žele istražiti prednosti koje digitalni alati donose poslovanju.