Nova Nissan Micra koja se ističe upečatljivim dizajnom, bezbrojnim mogućnostima personalizacije, kao i naprednom tehnologijom inteligentne mobilnosti, predstavit će se zagrebačkoj publici na četvrtom izdanju Tjedna dizajna Zagreb od 9. do 14. svibnja.
U suradnji s HTC-om, Nissan će na svom štandu u Dizajn parku omogućiti posjetiteljima da dizajniraju svoju Nissan Micru uz pomoć inovativnog sustava virtualne stvarnosti HTC Vivei aplikacije Tilt Brush by Google koja omogućuje trodimenzionalno crtanje.
Sustav je jučer u Dizajn parku kod Laube isprobao i međunarodno priznati hrvatski ilustrator i dizajner te trodimenzionalno oslikao novu Nissan Micru.
Korištenjem povezane VR kacige i dvaju kontrolera sustava HTC Vive, posjetitelji mogu trodimenzionalno personalizirati svoju novu Nissan Micru, koristeći čak i nezamislive materijale kao što su vatra, snijeg i zvijezde te tako iskušati najnovije tehnologije i nevjerojatno stvarnu virtualnu stvarnost.
Autor najinovativnijeg dizajna nove Nissan Micre po izboru žirija kojeg čine predstavnici Nissana, HTC-a i #tdzg dobit će na dar mobitel HTC Desire 626G s najboljim 13 MP fotoaparatom u svojoj klasi. Drugo i treće plasirani autori osvojit će vikend testnu vožnju s novom Microm.
Posve nova Nissan Micra tehnološki je predvodnik i opremljena je brojnim inteligentnim sustavima za nadzor nad automobilom kakve obično nalazimo u skupljim automobilima, a sada su prvi put dostupni u Micri. No, nisu novi samo za Micru, već za cijeli segment. Među njima su audiosustav BOSE Personal, jedinstven za Micru, s dva zvučnika ugrađena u naslon za glavu vozačeva sjedala koji omogućuju potpun užitak u zvuku te Inteligentno ispravljanje putanje, sigurnosni sustav koji blagim korekcijama prema potrebi Micru vraća na pravu putanju. Nadalje, Nissanov hvaljeni inteligentni Around View Monitor sustav kamera i inteligentno automatsko kočenje jamstvo su da je nova Micra jedan od najsigurnijih gradskih automobila.
Osim što je duža, šira i niža nego ikad prije pa nudi izrazito prostran kokpit izrađen od visokokvalitetnih materijala s najboljom vozačkom poziciju među konkurentima, nova Micra je također i izvrsna u vožnji. I to zahvaljujući preciznom balansu između agilnosti, sigurnosti i uzbuđenja u vožnji koje pruža predvidljivo i samouvjereno ponašanje na cesti što podupiru i tri moderna, ekonomična downsize motora.
I na kraju, zahvaljujući upečatljivom dizjanu i dinamičnim, sportskim proporcijama, novu Micru užitak je gledati, jednako kao i dizajnirati uz pomoć inovativne tehnologije virftualne stvarnosti.
Nissan je prepoznao da je dizajn unutrašnjosti i vanjskog izgleda važan faktor u odluci o kupnji automobila B-segmenta te da kupce posebno privlači dinamičan, atletski izgled. Današnji kupci gradskih automobila žele ostaviti dojam suvremenosti i inovativnosti; žele biti primijećeni. Nova Nissan Micra svojim upečatljivim izgledom i bogatom ponudom dodataka za personalizaciju jasno ispunjava tu potrebu.Nova Nissan Micra u prodaju u Hrvatskoj kreće početkom lipnja 2017.
O NISSANU U EUROPI
Nissan je jedan od najraširenijih među svim neeuropskim proizvođačima prisutnim na europskom tržištu. Zapošljava više od 17.000 djelatnika, koji rade u odjelima za dizajn, istraživanje i razvoj, proizvodnju, logistiku te prodaju i marketing. Prošle je godine u Nissanovim tvornicama u Velikoj Britaniji, Španjolskoj i Rusiji proizvedeno više od 660.000 vozila, među kojima i nagrađivani crossoveri, laka gospodarska vozila i Nissan LEAF, najpopularnije električno vozilo na svijetu. Nissanova vizija inteligentne mobilnosti zamišljena je kao niz smjernica za razvoj Nissanovih proizvoda. Taj sveobuhvatni pristup budućnosti mobilnosti vodit će Nissan u donošenju važnih odluka o tome što će pokretati automobile, o načinu na koji ih vozimo te o njihovoj ulozi u društvu. Nissan ima sve preduvjete da postane najpoželjnija azijska marka u Europi.
https://www.nissan.hr/vozila/nova-vozila/nova_micra.html
O Filipu Peraiću
Filip Peraić je ilustrator i dizajner sa iskustvom rada za klijente kao IBM, Nike, Sony, Forbes, Air Jordan, Fly Emirates i mnoge druge. Radovi su dobili priznanja od strane organizacija 3x3 i Society of Publication Designers. Magistrirao na Studiju dizajna u Zagrebu 2013. godine. O osobnom projektu James Harden Illustrated su pisali mediji kao časopis Forbes, USA Today, Yahoo, Print, Fast Company, itd. Živi i radi u Zadru.
O HTC VIVE
VIVE je prva platforma za virtualnu stvarnost (VR), razvijena u suradnji s tvrtkama HTC i Valve i koja pruža nevjerojatno iskustvo u virtualnom svijetu. Dizajniran kako bi u potpunosti imitirao interakciju s predmetima i okolinom u stvarnom svijetu, VIVE uključuje najbolju VR tehnologiju i najbolji sadržaj. VIVE je primio više od 65 nagrada diljem svijeta, a više informacija dostupno je na stranici www.vive.com.