'NEKIM UČENICIMA I NASTAVNICIMA RADNI DAN JE TRAJAO 15 SATI'; Jokić nezadovoljan online nastavom: /

'Bit će psiholoških i fizičkih posljedica'

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

'Posljedice takvog obrazovanja nisu samo te da postoje rupe u znanju, posljedice su i psihološke i fizičke. Po meni bi najbolje rješenje bilo nastava bila uživo'

14.1.2021.
12:11
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs izjavio da će nastava u osnovnim i srednjim školama početi 18. siječnja, s tim da će se za učenike nižih razreda osnovnih škola kao i za četvrte razrede srednjih škola održavati u školi, a za ostale online, Boris Jokić, ravnatelj Instituta za društvenih istraživanja, rekao je za N1 da je takvo rješenje u redu isključivo kao kratkotrajno.

"Naime, ako bi ovakvo stanje bilo dugotrajno mislim da bi posljedice po mlade ljude i djecu, po roditelje, obrazovne radnike, bile dugoročno štetne. Ako promotrite generacije u školi, one se nalaze u drugoj godini svojeg obrazovanja koje nije optimalno. Posljedice takvog obrazovanja nisu samo te da postoje rupe u znanju, posljedice su i psihološke i fizičke. Po meni bi najbolje rješenje bilo nastava bila uživo. Mislim da su škola i obrazovanje važno za osobni i socijalni razvoj mladih ljudi”, rekao je Jokić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SVI UČENICI VRAĆAJU SE U ŠKOLE: /

U Zagrebu prvi dan nastave počinje vježbama evakuacije

Image
SVI UČENICI VRAĆAJU SE U ŠKOLE: /

U Zagrebu prvi dan nastave počinje vježbama evakuacije

Radni dan trajao i 15 sati?

Jokić tvrdi da u ovoj situaciji opterećenje roditelja tijekom online nastave nije toliko važno koliko je važna dobrobit djece. “Nije toliko važno opterećenje roditelja nego dobrobit djece i mladih. Dobrobiti ukazuje na to da je škola uživo višestruko korisna i bolja od online škole, što znači da online školu treba odbaciti.”

Govoreći o online nastavi, Jokić je kritizirao ministarstvo znanosti i obrazovanja. “Treba uputiti kritiku ministarstvu znanosti i obrazovanja jer od prošle godine nije učinilo dovoljno da učini online nastavu učinkovitom, dobrom i adekvatnom zamjenom učioničkoj nastavi. Iskustvo proljeća 2020. godine i te godine ukazuje na to da je za neke radni u online nastavi trajao jedan klik, samo tu sam, dok je za neke nastavnike i još veći broj djece trajao po 15 sati”, rekao je Jokić i dodao da je potrebno ravnomjerno rasporediti i strukturirati radni dan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo