Ne tako davno najveći grad u Istri dobio je najveći rotor u Hrvatskoj. Nakon dugo iščekivanja, sredinom srpnja 2013. pušten je u promet, točnije djelomično jer su isprva u funkciju stavljena samo dva izlaza.
Od kada se po njemu vozi, za ovaj rotor se vežu zanimljive anegdote, ali i opasne scene poput vožnje u krivom smjeru.
Kreću radovi koji će spriječiti plavljenje
Ali, uskoro stižu i nove glavobolje. Tek što su okončani jedni radovi evo i drugih. Od ponedjeljka, javlja Nova TV, tamo će opet bageri imati puno posla.
"Kako bi smanjili mogućnost plavljenja ovoga cijeloga područja bilo je potrebno izraditi projekte koji će to osigurati", objasnio je gradonačelnik Pule, Boris Miletić.
Mnogim građanima je neshvatljivo da se o tako važnoj stvari nije vodilo računa kada se rotor projektirao i gradio.
Pulski rotor
Na snazi nova regulacija
"Žalosno je što naši projektanti nisu uračunali taj dotok vode koji se slijeva gore od Šijane", kaže Puljanin Denis za Novu TV.
Rotor je već dobio naziv "kružni potok". Hrvatske vode sada bi trebale riješiti problem odvodnje. No, za početak nova regulacija, vozit će se jednim trakom. Građani se boje novog prometnog kaosa.
Teška nesreća na rotoru, vatrogasci rezali lim da vozača izvuku van