ODGOVORIO NA NAPADE /

Milorad Pupovac o plakatima na ćirilici: 'To nije provokacija, to je pokazatelj zrelosti društva'

Image
Foto: Pixsell

Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje "Da se bolje razumijemo" koju je SNV pokrenuo u listopadu

6.12.2019.
9:26
Pixsell
VOYO logo

Srpsko narodno vijeće (SNV) kroz kampanju za toleranciju "Da se bolje razumijemo" postavilo je u Zagrebu, a uskoro i u Rijeci te Splitu, plakate sa sloganima predsjedničkih kandidata na ćirilici. Miroslav Škoro to je kritizirao, no nije gledao "širu sliku".

"Smisao naše ćirilične kampanje je razvoj tolerancije i osjećaja poštivanja razlika, prestanak identificiranja ćirilice s onim što ona nije. Zbog toga smo iskoristili poruke predsjedničkihkandidata da pokažemo da te poruke znače isto i na jednom i drugom pismu, neovisno kako se one pisale i da ohrabrimo sve ljude srpske nacionalnosti da sudjeluju na ovim izborima, da afirmiraju svoje pravo građanstva koje je antićirilična kampanja sigurno osporavala i potiskivala", kazao je za Jutarnji list Milorad Pupovac, čelnik SDSS-a i predsjednik Savjeta SNV-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje "Da se bolje razumijemo" koju je prije dva mjeseca pokrenulo Srpsko narodno vijeće, a čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice. Kampanja bi trebala trajati do kraja godine, a plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.

"Kakve god reakcije bile, one će biti pokazatelj zrelosti našeg društva na priznavanje razlika, posebno na priznavanje pisma koje je povijesno, historijsko, pismo i hrvatskog naroda. Nije provokacija ako se borite, ako inzistirate i djelujete tako da se svaki čovjek u zemlji osjeća građaninom i da se razlike poštuju", izjavio je Pupovac za Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo