uspješan model /

Media Polis razvio inovativnu komunikacijsku strategiju za rekordne prodajne rezultate

Image

Agencija Media Polis osmislila je za klijenta Hyundai Hrvatska inovativan model zakupa medija u suradnji s RTL televizijom u kojoj medijska investicija direktno ovisi o prodajnim rezultatima.

16.5.2016.
10:17
VOYO logo

Ovaj model pokazao se izuzetno uspješnim jer je Hyundai izbio na vodeću tržišnu poziciju po ostvarenim maloprodajnim rezultatima u prvom tromjesečju 2016. godine, s više od 500 prodanih automobila!

O uspjehu inovativnog medijskog modela Bruno Bračun, operativni direktor Media Polis – Inventa grupacije kaže: “Hyundai Hrvatska je u nama prepoznao strateškog partnera za integrirane marketinške komunikacije. Ispunjeni komunikacijski i marketinški ciljevi naših klijenata, naša su najveća nagrada.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Kreativna rješenja i ukupan offline i online nastup kreirana su u agenciji Inventa u skladu s globalnim standardima brenda Hyundai. Poseban naglasak bio je na digitalnoj kampanji putem koje su hrvatskom tržištu predstavljeni modeli Hyundai i20 i Nova Elantra gdje je dnevno praćenje efikasnosti investicije uz optimizaciju, omogućilo maksimalne efekte kampanje.

Nastup u svim medijima pomno je razrađen pa se Hyundai istaknuo kako na televiziji, tiskanim medijima i internetu tako i na Auto Showu na kojem je imao jedan od najzapaženijih izložbenih prostora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Ingrita Zrinušić, izvršna direktorica Invente zaključuje: “Sinergijski smo ujedinili offline i online kao i ATL i BTL nastup i rezultati nisu izostali. Kao što se i pokazalo, Hyundai Hrvatska je već nakon nekoliko mjeseci prisustva na našem tržištu i suradnje s našom grupacijom počeo ubirati plodove svog rada.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo