Učenici dubrovačke Pomorsko-tehničke škole su u subotu ujutro trebali iz Zračne luke Dubrovnik krenuti na maturalno putovanje u Prag. Dva razredna odjeljenja na putovanje su krenula zrakoplovom u 6 sati i 15 minuta, dok su učenici druga dva razreda ostali čekati let u 6.50, no došlo je do komplikacija, piše Slobodna Dalmacija.
Učenici su do Zagreba trebali putovati zrakoplovom i zatim nastaviti autobusom za Prag, ali avion Croatia Airlinesa nije poletio zbog kvara. Nakon petosatnog čekanja maturanti su dobili samo sendvič i sok, a rečeno im je da će u Prag putovati autobusom Croatia Airlinesa.
Dva razreda Pomorske škole tako su izgubili cijeli jedan dan ekskurzije, a organizator putovanja Dario Trojanović iz turističke agencije "Platanus", rekao je kako su avionske karte, koje nisu bile jeftine, platili unaprijed te da im Croatia Airlines nije dao potrebne i pravodobne informacije.
Da je agencija zanala da će polijetanje bizi otkazano, poslala bi po maturante svoje autobuse, a Trojanović je rekao kako još nije dobio informaciju hoće li im Croatia Airlines vratiti uplaćeni novac za avionske karte.
"Tri zrakoplova Croatia Airlinesa su u kratkim razmacima trebala prevesti putnike do Zagreba, od toga su dva poletjela, a jedan je ostao zbog tehničkog kvara. Putnici za taj let uredno su prošli check-in, ali, nažalost, nisu poletjeli.
Zračna luka Dubrovnik raspolaže samo onim informacijama koje dobije od vlasnika zrakoplova. U ovom slučaju, znamo samo da je razlog zbog kojega zrakoplov nije poletio tehnički kvar", rekao je Roko Tolić, direktor Zračne luke Dubrovnik.
Glasnogovornik Croatia Airlinesa, Davor Janušić, ispričao se zbog čitave situacije. Na zrakoplovu koji je sletio u Zračnu luku Dubrovnik, nakon čarter-leta, utvrđen je kvar na sustavu dovoda goriva. Janušić kaže kako je bilo nemoguće predvidjeti tijek događaja te da se još odmah pokušalo ukloniti kvar, međutim, bezuspješno.
Glasnogovornik Croatia Airlinesa je rekao da je aviokompanija pokušala u što kraćem roku osigurati alternativni prijevoz putnika nakon što je utvrđeno da će popravak potrajati. S obzirom da Croatia Airlines nema svoj autobus, trebalo im je vremena za najam vozila, a to su razlozi petosatnog čekanja dubrovačkih maturanata u Čilipima.
Na pitanje hoće li im Croatia Airlines barem vratiti novac, Janušić kaže kako putnici u ovakvim slučajevima imaju pravo na djelomičan povrat. "Putnici imaju pravo naknade razlike između cijene autobusnog i zrakoplovnog prijevoza, sve u skladu s europskom regulativom i međunarodnim standardima koje Croatia Airlines ispunjava", rekao je Janušić.
Kad je u pitanju osiguravanje hrane i pića za puno dulje putovanje od leta do Zagreba, djeca su za okrjepu prije ukrcaja na autobus dobila sendvič i sok, piše Slobodna Dalmacija.