vrhunska prateća ponuda /

Luksuzna karavana kroz Hrvatsku: Šibenik, Zadar i Zagreb se pripremaju za izbirljivu turističku klijentelu

Mogu li zadarske Morske orgulje, šibenske tvrđave ili buduće zagrebačke fontane biti zanimljive i bogatim turistima?

11.4.2016.
19:05
VOYO logo

Gradonačelnici Zadra, Šibenika i Zagreba smatraju da mogu ako se osmisli i objedini i vrhunska prateća ponuda, pa su sva trojica podržala Pink Wing projekt luksuzne karavane kroz Hrvatsku. 

Najbolje od svakog grada, vjetar u kosi i stotine konja pod haubama luksuznih automobila - odmor je kakav si rijetki mogu priuštiti. 

Upravo takvu vožnju u lipnju će si u svojim automobilima priuštiti 150 domaćih i stranih poslovnih ljudi koji će sudjelovati u prvoj "Pink Wing" karavani kroz Hrvatsku.

"To su ljudi iz ozbiljnog svijeta biznisa i to su ljudi koji većinom više ne ljetuju nažalost u Hrvatskoj, ajmo reći da su prerasli Hrvatsku", izjavio je Robert Bajs iz organizacijskog tima Pink Wing.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za njih je osmišljeno međusobno druženje u paketu s vrhunskom gastronomijom i uslugom u okruženju prirodnih i kulturnih ljepota. Za vlasnike skupih limenih ljubimaca i dobre hrvatske ceste važan su faktor u cijeloj priči.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Piše se poruka da grad Šibenik, uz naravno Zadar i Zagreb, pa ja bi rekao i Hrvatka, je interesantna turistička destinacija i za izbirljiviju klijentelu", kazao je Željko Burić, gradonačelnik Šibenika.

"Možemo taj turistički doživljaj i zajednički nuditi i promovirati zajednički, a u tom projektu smo spojili i kontinentalnu Hrvatsku i Dalmaciju, i Šibenik i Zadar itd", dodaje Božidar Kalmeta, gradonačelnik Zadra.

Karavana kreće iz Zagreba, pa će se preko Senja, Zadra, Šibenika i Plitvica ponovno vratiti u Zagreb koji želi jačati svoju poziciju na turističkoj mapi Hrvatske.

"U nedjelju kad se sve to vrati u Zagreb, onda ćemo organizirati jedan prekrasan koncert na fontanama. Tako da, evo, neće vas ništa koštati", poručio je Milan Bandić, gradonačelnik Zagreba.

Luksuzna karavana o kojoj će brinuti čak 350 članova pratećeg osoblja iskorak je u takozvanu lifestyle ponudu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"On sa sobom dovodi goste visoke platežne moći i ostvaruje veću potrošnju. I ono što je najvažnije, uz veću potrošnju imamo i jako zadovoljne goste", kaže Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Takvim gostima će najljepši pogled na Šibenik bolje "sjesti" uz luksuzni doručak na tvrđavi Barone.

direkt
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
IDEJE NA STOLU /

Ovaj čovjek u Lici gradi kolosalan projekt od 440 milijuna €! 'Doveo sam i Elona Muska'