na izbore su izašli mladi /

Općina Đelekovec dobila je najmlađu načelnicu Laru Samoščanec koja je u kampanji potrošila samo 1000 kuna

Image
Foto: Pixsell

"Zadovoljstvo je još veće kad vidim da je na izbore izašlo puno onih koji do sada nisu izlazili"

19.5.2021.
15:40
Pixsell
VOYO logo

Općina Đelekovec je na ovogodišnjim lokalnim izborima glasala za promjene. Kandidatkinja grupe birača Lara Samošćanec osvojila je 451 glas za razliku od protukandidatkinje, dosadašnje načelnice Štefice Sirutke koja je na izborima predstavljala Mrežu i HDZ, a za koju je glasalo 150 birača.

Image
press konferencija /

Škoro: Jedan dio javnosti govori da je sve gotovo. Ništa nije gotovo! Ja sam najgora noćna mora za Možemo, ne pretvaram se, došao sam ovdje automobilom

Image
press konferencija /

Škoro: Jedan dio javnosti govori da je sve gotovo. Ništa nije gotovo! Ja sam najgora noćna mora za Možemo, ne pretvaram se, došao sam ovdje automobilom

Na izbore su izašli mladi 

Lara ima 22 godine i najmlađa je osoba koja će u Koprivničko-križevačkoj županiji u iduće četiri godine voditi općinu, ali i druga ženska osoba u županiji na ovoj funkciji, piše ePodravina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Studentica je Politologije na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Do završetka studija joj je ostao samo diplomskog ispit. Kada je krenula studirati počela je razmišljati o kandidaturi. Odluka je pala kada su joj kolege koji su formirali nezavisnu listu za vijeće predložili da im se priključi i predvodi ih kao kandidatkinja za mjesto načelnice.

"Sviđala mi se ta ekipa, vidjela sam da će mi pomagati koliko god budu mogli, da su dobro organizirani i procijenila sam da s tim ljudima kao načelnica mogu nešto napraviti", rekla je Lara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova načelnica zadovoljna je da su se ljudi u Đelekovcu pokrenuli i dali joj povjerenje. "Zadovoljstvo je još veće kad vidim da je na izbore izašlo puno onih koji do sada nisu izlazili, mlađih ljudi koji su u međuvremenu postali politički apatični, ne bez razloga, ali ja se nadam to promijeniti i opravdati njihovo povjerenje", kaže načelnica Lara.

Njena je kampanja odrađena uz pomoć tima ljudi koji su razgovarali s mještanima, slušali njihove želje i probleme. Promotivne materijale također su izradili sami, a troškovi tiskanja od 1100 kuna jedini su ulog u kampanji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo