KOMPLEKSAN ZAHVAT /

Kvar na trafostanici u zagrebačkoj Dubravi: Iz ZET-a javili kada očekuju uspostavu tramvajskog prometa

Image
Foto: Ilustracija/Goran Stanzl/PIXSELL

Na otklanjanju kvara rade nadležne službe ZET-a, zajedno s djelatnicima Končara i HEP-a

24.6.2024.
21:25
Ilustracija/Goran Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

Tramvajske linije prema istoku Zagreba prometuju skraćeno do okretišta Maksimir zbog tehničkog kvara u ispravljačkoj stanici Dubrava, a uspostava tramvajskog prometa na tom se području očekuje najranije tijekom sutrašnjeg dana, priopćili su u ponedjeljak iz ZET-a.

"Zbog tehničkog kvara u ispravljačkoj stanici Dubrava, zaduženoj za opskrbu električnom energijom tramvajske mreže istočnog dijela grada, od ranih jutarnjih sati tramvaji linija 4, 7, 11 i 12 prometuju skraćeno do okretišta Maksimir, a putnike od Maksimira do Dupca prevoze autobusi koji se zaustavljaju u zonama tramvajskih stajališta", navodi se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na otklanjanju kvara rade nadležne službe ZET-a, zajedno s djelatnicima Končara i HEP-a, no "zbog kompleksnosti zahvata, uspostava tramvajskog prometa predmetnom dionicom očekuje se po fazama najranije tijekom sutrašnjeg dana".

Image
VOZE AUTOBUSI /

Prometni kaos u Dubravi: Pokvario se tramvaj i nestao napon usred jutarnjih gužvi

Image
VOZE AUTOBUSI /

Prometni kaos u Dubravi: Pokvario se tramvaj i nestao napon usred jutarnjih gužvi

U međuvremenu, ZET-ov Centar za nadzor, upravljanje i razvoj prometa prilagođava prijevozne kapacitete te koordinira polaske preostalih tramvajskih linija koje se okreću u Maksimiru. Zbog nemogućnosti povratka tramvaja u spremište Dubrava, dio vozila će tijekom noći biti stacionirano na tramvajskim koridorima gdje neće ometati funkcioniranje preostalog prometa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se slični problemi s opskrbom tramvajske mreže električnom energijom ne bi ponavljali, u ZET-u ističu da je u tijeku modernizacija ispravljačkih stanica Zvijezda, Patačićkina i Daničićeva, u sklopu EU projekta vrijednog gotovo 35 milijuna eura, sufinanciranog iz Kohezijskog fonda.

Osim toga, ulaže se i u modernizaciju tramvajske infrastrukture te se tijekom ove godine očekuje rekonstrukcija triju najkritičnijih tramvajskih dionica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo