nema namjeru blatiti /

Kupac o detaljima slučaja gadljivog odojka koji je zgrozio javnost: 'Drago mi je da sam 'prodrmao' proizvođače mesa'

Image

'Nisam ovo objavio radi nikakva blaćenja trgovačkih lanaca mesne industrije i sl. Jednostavno ovo se moglo dogoditi svakome. No drago mi je da je video 'prodrmao' proizvođače mesnih industrija', rekao je Hornjak

31.1.2018.
8:38
VOYO logo

Društvenim mrežama proširio se video kojeg je tijekom vikenda na Facebook profilu trgovačkog lanca Lidl objavio Vukovarac Mario Hornak. Naime, na objavljenom videu se može vidjet odojak koji je, kako se navodi u opisu, raspakiran pola sata nakon kupnje i iz kojeg izlazi gnoj. Nakon što je video objavljen na Lidlovim Facebook stranicama, mnogi korisnici su zgroženo komentirali čitav slučaj.

Cijeli slučaj za medije je prokomentirao i sam Mario Hornjak, piše Slobodna Dalmacija. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Objašnjenje je ponuđeno javno u komentaru na Facebooku, kao i isprika. Trgovac je bio ljubazan i ponudio nešto drugo, roditelji su odbili. Zatražili su povrat novca", kaže Hornjak, navodeći da im se ništa slično nije prije dogodilo.

Drago mi je što je video potakao mnoge na druge solucije kupnje mesa i oprez. U subotu navečer sam prijatelju rekao kako video ima 1700 pregleda i zezao sam se da će u ponedjeljak imati garant 5000. No, već u nedjelju je skočio na preko 100 tisuća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nisam ovo objavio radi nikakva blaćenja trgovačkih lanaca mesne industrije i sl. Jednostavno ovo se moglo dogoditi svakome. No drago mi je da je video 'prodrmao' proizvođače mesnih industrija kako bi se razmislilo što nam tko i kako servira na stol", rekao je za Slobodnu Dalmaciju Mario Hornjak. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo