Riječ je o stavu Zorana Šprajca, Ivana Jabuke i Sandre Križanec koji se Silviji Luks nije ni malo svidio.
"Ti su videoisječci u suprotnosti sa Zakonom o HRT-u i novinarskom strukom. Uz to, u suprotnosti su s onim što Šprajc inače zagovara, a to je nezavisnost televizije. U novinarstvu postoji samo struka novinar, sve ostalo je samo radni raspored. Ne postoji struka ‘urednik Dnevnika’. Zlatno novinarsko pravilo glasi: činjenice su svete, komentari dopušteni. Onoga trenutka kad Šprajc u spotu kaže: 'Dnevnik sa stavom', on taj svoj stav nameće gledateljima i time ih podcjenjuje", pojasnila je Luks ističući kako Dnevnik mora donijeti činjenice, a da stav o njima moraju zauzeti gledatelji sami.
"Spot je rađen tako da Sandra Križanec i Jabuka poput dva štrumpfa dotrče do velikog Šprajca, čime se sugerira sasvim pogrešna poruka", kazala je Luks za Jutarnji list.
Šprajc se, pak, njenom stavu čudi.
"Čudi me da je gospođi Luks nepoznat pojam novinarskog stava . Možda bi joj slogan 'Kako vjetar puhne' bio prihvatljiviji. Ali, kad smo radili spotove, nismo znali da će ona biti šefica Nadzornog odbora. Gospođa Luks opasno pleše na rubu zakona petljajući se u programsku politiku", upozorava on.
Vezani članci:
arti-201103290486006 arti-201103290718006 arti-201103180769006