'Koliko to košta? I je li na akciji?', pitanja su to koja se postavljau u današnje vrijeme više nego ikad prije. Stoga nije neobično da je web stranica 'Kretanje cijena' koju je pokrenulo Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u veljači ove godine, a na kojoj su vidljive cijene proizvoda iz potrošačke košarice iz 10 najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, jedna od najpopularnijih u Hrvatskoj.
Toliko je građana svaki dan na stranici da je ona često nedostupna. Pada zbog velikog broja posjetitelja, piše Slobodna Dalmacija.
"Zbog trenutne velike posjećenosti na naš server, moguće je privremeno otežano pristupanje sadržaju. Molimo ponovno pokušajte za nekoliko minuta" navodi se na stranici.
Iz Ministarstva navode kako je web stranica “Kretanje cijena” od njezinog pokretanja 17. veljače do danas posjećena 440.000 puta, a naglašavaju da trgovci Konzum, KTC i Tommy nisu dizali svoje marže za proizvode koji se na stranici prate.
Kad je već toliko posjećena, bilo bi dobro i da se poboljša i omogući svim zainteresiranima da uđu na stranicu i provjere cijene.