ODLIČNE BROJKE /

Kolovoz nadmašio očekivanja! Turistička sezona zasad na dvije trećine ostvarenog iz prošle godine

Image
Foto: Grgo Jelavic/Pixsell

'Očekuje nas rujan za kojeg u ovom trenutku od strane naših partnera imamo vrlo dobre najave.'

24.8.2020.
11:55
Grgo Jelavic/Pixsell
VOYO logo

Prema prvim preliminarnim podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu kolovoza (od 1. do 23. kolovoza) ostvareno oko 2,3 milijun dolazaka i 17,6 milijuna noćenja, što je 67 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju u pogledu pokazatelja turističkih noćenja.

Image
NIKOLINA BRNJAC /

Ministrica turizma zadovoljna: 'Očekujem nastavak sezone, ona nije gotova'

Image
NIKOLINA BRNJAC /

Ministrica turizma zadovoljna: 'Očekujem nastavak sezone, ona nije gotova'

Pritom je najviše noćenja u istom razdoblju ostvareno u Istri (4,3 milijuna noćenja), na Kvarneru (3,5 milijuna noćenja), Splitsko-dalmatinskoj (3,4 milijuna noćenja), Zadarskoj (3,2 milijuna noćenja), Šibensko-kninskoj (1,4 milijuna noćenja), Dubrovačko-neretvanskoj (999 tisuća noćenja) i Ličko-senjskoj županiji (636 tisuća noćenja).

"Nakon odličnog dosadašnjeg dijela kolovoza u kojem smo ostvarili 67 posto lanjskog turističkog prometa očekuje nas rujan za kojeg u ovom trenutku od strane naših partnera, prije svega iz zemalja na čijem popisu nismo uvršteni na tzv. "crvenu listu", imamo vrlo dobre najave. Realizacija daljnjeg turističkih prometa ovisit će o epidemiološkoj slici unutar zemlje, a na nama je da se svi i dalje ponašamo odgovorno i pridržavamo propisanih mjera te smanjimo broj zaraženih osoba kako bi vratili povjerenje određenih zemlja s obzirom da se liste revidiraju svaka dva tjedna. Zajedno s našim predstavništvima nastavljamo plasirati informacije prema inozemnim medijima, ali i prema najvažnijim partnerima i agentima posebno na tržištu Austrije, Njemačke, Italije i Slovenije, kojima prikazujemo epidemiološku situaciju u zemlji prema županijama. Ovaj vikend bilježimo trend većeg odljeva turista iz Austrije i Slovenije, dok gosti iz Njemačke u velikom broju nastavljaju svoj boravak u hrvatskim destinacijama. Iako smo na tržištu Velike Britanije stavljeni na popis rizičnih zemalja, u dubrovačku i splitsku zračnu luku na dnevnoj osnovi pristižu letovi s novim britanskim turistima. Također, i ovim putem apeliramo na turističke zajednice da sukladno našoj prošlotjednoj preporuci zajedno sa turističkim subjektima na svom području osiguraju testiranje na korona virus svim zainteresiranim turistima kako bi im se omogućio što duži i nesmetani boravak u našoj zemlji", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je iza nas najintenzivniji dio turističke godine, ali i za ukupne turističke rezultate vrlo važna posezona.

U dosadašnjem dijelu kolovoza najviše je turističkih noćenja ostvareno s tržišta Njemačke, njih oko 4,3 milijuna što predstavlja 90 posto lanjskog rezultata. Zatim slijedi domaće tržište s kojeg je ostvareno 3,3 milijuna noćenja što je rezultat na razini lanjskog u istom razdoblju, tržište Slovenije s kojeg je ostvareno 2,6 milijuna noćenja što je 94 posto lanjskog rezultata te tržište Poljske s kojeg je ostvareno 1,8 milijuna noćenja što predstavlja rast od 5 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gledajući po destinacijama, u dosadašnjem dijelu kolovoza najviše je noćenja ostvareno u Viru, Rovinju, Medulinu, Poreču, Crikvenici, Umagu, Malom Lošinju, Novalji, Splitu i Puli.

Dodajmo kako je tijekom posljednjeg vikenda (od 21. do 23. kolovoza) u Hrvatskoj ostvareno više od 200 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja, dok je u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj ostvareno 6,5 milijuna dolazaka i više od 44 milijuna noćenja što je 53 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju mjereno noćenjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo