Predsjednički kandidat Dragan Primorac (HDZ i partneri) na izbornu je promidžbu do konca prošlog tjedna potrošio 854.000 eura, a Zoran Milanović (SDP i partneri) 215.00 eura, pokazuju njihova financijska izvješća koja je u utorak ujutro objavilo Državno izborno povjerenstvo (DIP). Tako je Primorac potrošio četiri puta više od Milanovića, ali je dobio i više od donatora.
Primorac je spomenute troškove napravio u razdoblju od 18. rujna prošle do 3. siječnja ove godine, a Milanović od 25. studenoga prošle godine do 3. siječnja ove godine.
Maksimalan iznos koji za oba izborna kruga smije potrošiti svaki od dvojice predsjedničkih kandidata je 1. 274. 138, 96 eura.
Primorac dobio eure od čak 637 donatora
Primorac je od 637 donatora dobio 387. 526 eura, a Milanović od njih 15 ukupno 15. 362 eura.
Primorcu je broj donatora 'narastao' za 195, a iznos donacija za oko 73.000 eura, sa 314.000 na 387. 500 eura. Milanoviću se broj donatora sa sedam povećao na 15, a iznos donacija sa 8. 400 na 15. 300 eura.
Obojica kandidata donacije mogu prikupljati i dalje, najkasnije do završetka izborne promidžbe, dakle petka, 10. siječnja do ponoći.
Koliki će biti njihovi konačni izborni troškovi znat će se tek u veljači, naime, i Primorac i Milanović, dužni su zaključno s 11. veljače DIP-u dostaviti konačno financijsko izvješće o financiranju promidžbe.
Svaki od njih na promidžbu, u oba izborna kruga, ne smije potrošiti više od 1. 274. 138, 96 eura. Inače, drugi krug izbora za predsjednika Hrvatske održava se u nedjelju, 12. siječnja.
POGLEDAJTE VIDEO: Kad kampanjci utihnu: Predsjednički izbori nikad mirniji, jedan kandidat pokušava, drugi - šuti